| HRY | CHEATY | TRAINERY | NÁVODY | ČEŠTINY | CD OBALY | WALLPAPERY | SCREENSHOTY | DOWNLOAD |

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
BAZAR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace

Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry
Bonusové PC hry za 1 Kč


ABCgames Cheater
knižnice 2011/10

ABCgames Cheater
ABCgames
Spolupráce / RSS

KONTAKT
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
16526
5395
5037
1417
1495
6294
4667
8112
1686

Online 3780 uživatelů
PARTNEŘI
HodnoceniHer.cz



Návody > Hexen 2: Portal of Praevus - Mission Pack


Zobrazení:9894
Autor návodu:Pavel Ullrich

Úvod

Tento Mission Pack, ke skvělé hře Hexen 2 z roku 1997, vyšel na jaře 1998 a nabízí řadu nových vylepšení. Mezi něž patří možnost hrát za postavu Démona v ženském těle, na níž je mimochodem tento návod spolu s hraním na třetí obtížnost, napsán, vylepšená grafika, větší detailnost textur, nové zbraně, různé animace a další překvapení na něž ve hře narazíš. Toto rozšíření vyžaduje instalaci patche 1.12, který je možné v případě potřeby, nainstalovat spolu s instalací tohoto oficiálního rozšíření hry Hexen 2. Pro hraní tohoto Mission packu doporučuji si vložit do hry Hexen 2 češtinu od Mrazíka. Tzn. že přímo češtinu pro Portal of Praevus je třeba dát tam kde je normálně buď angličtina nebo čeština pro původní hru Hexen 2, kterou tento MP samozřejmě vyžaduje.

Pokud si chceš hru patřičně graficky užít, doporučuji ti v zástupci hry Hexen 2 či Portal of Praevus to poupravit následovně: (glh2.exe" -width 1024 -BBP 16) bez závorek pro Hexen 2 a (Glh2mp.exe" -width 1024 -BBP 16) pro Misson pack Portal of Praevus. Znak GL či gl, udává že máš nainstalovánu verzi v Open GL zobrazení, to je standardní aplikace starající se, podobně jako novější DirectX, o grafické zobrazení ve hrách, hlavně těch trojrozměrných. Díky tomu je hra pak pěkně vyhlazená a téměř si nevšimneš jakýchkoli zubatých hran či kostičkovaných textur ve hře, takže při instalaci hry si v její nabídce co chceš instalovat, vyber možnost GL Hexen, pokud se ti zobrazuje.

Dále důležité upozornění: Pokud poprvé instaluješ koupenou či staženou verzi obou těchto her, tak se ti z důvodu novějšího hardwaru, které hry nepodporují, může stát že se při spuštění hry objeví následující hláška: „Součást glide2x.dll nelze najít, potíže pravděpodobně odstraníte opětovnou instalací aplikace“ a proto ti hra nepůjde spustit. Naštěstí je poměrně jednoduchý postup jak to vyřešit. V adresáři hry najdi soubor 3Dfx 1.1.0.1 a přejmenuj ho na glide2x.dll nyní by ti hra měla jít už bez problémů spustit. Poté si ji už jen vhodně z hlediska ovládání nakonfiguruj. A nyní k samotnému návodu jak postupovat hrou.

V návodu se nebudu zabývat tvými zbraněmi, protivníky či taktikou boje, neplatí v případě tužších bossů, ale pouze tím co musíš najít nebo udělat aby ses dostal úspěšně nakonec hry. Ještě jedna rada, v průběhu procházení jednotlivých úrovní v této hře, sbírej veškeré předměty na než narazíš a které se ti uloží do inventáře. Jedná se o řadu užitečných věcí které ti mnohdy usnadní boje s nepřáteli.


1. Eidelonovo Doupě

Přečti si knihu, projdi průchodem před tebou a zaboč doprava. Horní cestou se dostaneš až ke dvěma velkým rourám, pokračuj dozadu k tlačítku. Aktivuj ho a v animaci uvidíš že jsi si otevřel jednu rouru. Vrať se dolů k průchodu a pokračuj levou stranou nahoru. Chodbou dojdeš do velké místnosti s obrovitým červeným křeslem na levé straně. Seber z něho kouli „Sphere of Order“. Nalevo od křesla posbírej v chodbě artefakty a pokračuj až ke schodům doprava dolů. Dole spatříš ve vodě malou škvíru ve zdi, za ní si můžeš doplnit. Vejdi do místnosti s knihami a dál a až mineš zamřížovanou cestu dolů. Odsud pokračuj do tmavé místnosti s velkými dveřmi, jimi projdi. Jsi u jakéhosi monolitu, s hlavou tvora s červenými oči, na podstavec umísti kouli kterou si sebral. V animaci uvidíš že se ti zpřístupnila mříž a dále spatříš objevení schodů pro pokračování dál na místě, k němuž se dostaneš přes otevřenou rouru. Dole pod monolitem se o kousek dál v chodbě nalézá krom čaroděje i pár artefaktů, mezi nimi i neviditelnost. Po jejím sebrání se kousek vrať a vydej se tam kde se ti zpřístupnila mříž a sestup, skoč do roury. Vzdušný vír tě vymrští u roury kterou sis předtím otevřel, skoč do ní. Opět budeš vymrštěn, tentokrát v místě kde se předtím objevili schody, vyjdi po nich až nakonec plošiny kde aktivuj tlačítko, dole se ti uvolní dveře. Pokračuj jimi, dojdeš k vodě, potop se do hloubky a plav.


2. Vesnice Turnabelu

Z vody jsi vymrštěn na menší nádvoří, z něho se vydej průchodem podél zdi a doprava. Přes zahradu a balkón se dostaneš dveřmi dovnitř. U krbu si přečti knihu, pak se vydej doleva až na konec chodby, kde aktivuj páku na zdi. Otevřenou bránou projdi dlouhým úzkým průchodem ven. Nahoře u dvou stromů u prostřed, se vydej do chodby vlevo a dolů. V místnosti s větším krbem pokračuj dozadu, v sousedním baru si přečti knihu. Přeskoč pult a v zadní místnosti s dřevěnou podlahou se ti otevře poklop do sklepení. V něm dojdi ke dvěma sudům, rozbij ten napravo a seber Mágův klíč „Mage’s Key“. Vrať se do baru k pultu a od mrtvoly pokračuj doprava. Chodbou se dostaneš ven. Přes rampu a další chodbu dojdi na velký ochoz a skoč z něho dolů. Jedinou cestou se dostaneš na plac s dvěma sudy. Schody tě zavedou do útulného bytu. Zde si u krbu všimni nalevo lebky za sklem, rozbij ji a u krbu se ti otevře tajný průchod do Mágovi místnosti. Zde seber u lebek zlatý džbán s červeným pytlem „Jar of Dragon Tongue“ a nad udírnou si přečti nápis na stěně. Poté si odemkni dveře a pokračuj dolů ven. Běž doprava a nahoru na rampu, po ní jdi až nakonec. Na rozcestí se vydej levou stranou, vzadu se ti zpřístupní brána do Vévodova Panství, projdi jí.


3. Vévodovo Panství

Z úvodní chodby dojdi k širšímu sloupu, z levé strany ho obejdi a první odbočkou pokračuj po rampě nahoru. Jdi rovně a doleva, u tří skleněných oken jedno rozbij a najdeš pár věcí na doplnění. Pokračuj kousek dolů a první pravou odbočkou dojdeš do menšího seníku, vylez po žebříku a najdeš brnění. Ze seníku se vrať do předešlé chodby a pokračuj do další, nalevo vejdi do studovny. Vstoupíš li do ní, na stole si přečti vzkaz, skříň je zatím zamčená Vévodovým klíčem. U krbu rozstřel popraskanou zeď, uvolněnou cestou jdi úplně dozadu. Spatříš poškozený obraz, za ním je menší slévárna. Jdi po malých schůdkách k nádobě a nalij do ní směs ze džbánu, poté získáš „Duke’s Seal“. Vrať se zpět do studovny a ve skříni najdeš cenný svitek „Schroll of Enchantment“, ten si pochopitelně vezmi. Vrať se na chodbu kterou si předtím přišel a vydej se jí až ke dvoukřídlým dřevěným dveřím. V pokoji nalezneš na stole vzkaz, přečti si jej. A projdi dál ven, uvolni si cestu zabarikádovanou přitlučenými prkny a projdi dříve zavřenými dveřmi, jsi opět v seníku. Jdi rovně k protější zdi a poté levým směrem. Dojdeš do chodby s rozbitým otvorem nalevo, projdi. Nyní pomocí svitku odčaruješ bílou bariéru, ta je nyní zničitelná pomocí připevněné kuše, vedle níž stojíš. Vylez nahoru ať máš dobrý výhled, a nyní znič bílou bariéru naproti tobě. Následně rozstřel i dveře a vydej se cestou kterou sis vytvořil. Po schodech dolů a dveřmi do Katakomb…


4. Katakomby

Dojdi ke kulatému sloupu a vydej se jeskyní chodbou vlevo, jí pokračuj nahoru. U otevřené mříže šlápni na kamennou desku na zemi, mříž se zavře. Z menšího ochozu prolez úzkou štěrbinou dál. Jsi v kobkách v nichž odpočívají zesnulí. Prvními dveřmi vlevo projdi a levou stranou dojdi nakonec, kde si skoč pro artefakt na protější straně. Nyní seskoč dolů a hned první odbočkou zatoč doprava. Jsi u sutin, po pravé straně zdi střel na tajné tlačítko nad nímž plane ohnivá louč. Otevře se ti tajná místnost na protější zdi, seber v ní kalich sv. Erika „Chalice of Eric“ a další artefakty. V komoře s dvěmi rakvemi, rozbij tu první a poté rozstřel prasklou zeď. Chodbou dojdeš do sálu s Mágem, na oltář umísti nalezený kalich svatého Erika. Spatříš jak se svalí kámen jenž probourá zeď, uvolněnou cestou se vydej. Jdi a po schodech přijdeš do místnosti s řetězovým mechanismem, po otevření obou mříží jdi tou napravo. Sejdi dolů a v menším sálu s Mágem si všimni dvou soch andělů, na levé a pravé straně, znič je. Použij obě tlačítka a uvolní se ti schovaná maska krále Lazaruse „Burial Mask of King Lazarus“ kterou si vezmi. Jdi po schodech dolů do následující úrovně.


5. Dvorana Mrtvých

Projdi průchodem a levou stranou pokračuj po schodech nahoru. Ještě než se po nich vydáš tak si dole všimni na pravé straně, dveří na křížový klíč. Nahoře projdi okolo zamřížovaného artefaktu (je to tvá další zbraň k níž se v této úrovni později dostaneš) a na konci použij tlačítko na vysunutí mostu, poté jdi dál a po schodech až dolů. K nim se dá dostat i bez použití tlačítka a sklopeného mostu. Stačí přeskákat nalevo k artefaktu a odsud s rozeběhnutím přeskočit na protější stranu, v pohodě to jde neboť tvá postava Démon v sukních umí jakoby „létat“, až mě udivuje že této možnosti autoři hry ve zmíněném místě a za konkrétní postavu, nevyužili. Neboť ono tlačítko není vůbec nutné ze zmíněného důvodu použít. V pohřební síni se sochou krále Lazaruse, rozbij dno v pravé rakvi a seskoč níž. Jakýsi zlatý přízrak nech být a uteč před ním. U Titána rozbij sutiny a za dříve zavřenými dveřmi si vezmi životy. Jdi dál a u dalšího přízraku následuj levou chodbu, která tě dovede k propasti kterou přeskoč. O kousek dál je napravo voda, potop se a plav. Pod vodou proplav a vylez z vody u čtyř menších plošin. Z vody vylezeš tak, že se budeš koukat pohledem nahoru a držet tlačítko pro chůzi až se ti podaří normálně vylézt, s použitím skoku by ses z vody nikdy nedostal. Pokračuj zatopenou částí a na jejím konci si všimni napravo malé škvíry přes níž vede cesta dál. Ještě než se tam ale vydáš, tak si nezapomeň, ve vedlejší chodbě, vzít u mříže tu zbraň kterou si minul na začátku levelu. Přijdeš do velké haly, přeskoč most a vezmi si křížový klíč „Cross key“. Nyní obejdi stavbu a uvnitř si vezmi artefakt. Následně se vrať k mříži kde si nalezl novou zbraň, a pak až na začátek úrovně ke dveřím na zmíněný klíč. Ten umísti do slotu na zdi a dveře se ti otevřou, běž po schodech a chodbou. Přijdeš do sálu s červeným kobercem, na jehož konci sedí v křesle kostra. Umísti na její hlavu masku kterou si získal v závěru předešlé úrovně. V sekvenci uvidíš že se ti otevřel velký kulatý poklop na začátku úrovně, je to v místě kde si měl předtím možnost si sklopit pomocí tlačítka most. Vydej se na ono místo a seskoč dolů. Pokračuj ke dveřím, nyní se střetneš s tuhou příšerou na jejíž zničení použij čtvrtou a nejsilnější zbraň co máš. Po jejím skonání vstup do teleportu.


6. Tulku

Na podstavci si přečti že je potřeba najít dýku, aby bylo možné otevřít dveře před tebou, ty vedou do Chrámu klamu. Na pravé straně si přečti další text a vydej se do jeskyně. Projdi jí a doputuješ až k červenému paláci, rač vejít dovnitř. Kde neunikne tvému zraku velká socha, od ní pokračující cestou vkroč vchodem do podzemní chodby. Obejdi ji dokola a uprostřed sejdi po schůdcích k artefaktu „Orb of Dakini“ jenž je nad menším kruhem, seber jej a spadneš dolů. Od teleportu jdi rovně a nalevo chodbou, až přijdeš do další. V níž jsou na stěně kosočtverce, na ten úplně v zadu s oranžovou barvou střel. A otevře se ti vchod do jeskyně, za ní rozstřel led a seber artefakty. Zde vyskoč po výstupcích do protějšího průchodu ve skále. Mezi skalisky zaboč první odbočkou nalevo a v budově se výtahem dostaň na ochoz. Zde umísti „Orb of Dakini“ a v sekvenci uvidíš jak paprsek udělá díru v ledu do níž se potop a plav.


7. Ledové Jeskyně

Pokračuj a stoupni si na desku co je před tebou. Jdi rovně a schody dolů, U rozcestí kde jsou tři cesty, dolů po velkých schodech, nahoru a ven na prostranství a jeskyní průchod, se vydej nejdříve oním průchodem. Ten tě zavede do menšího podlaží, napravo vyjdi do jídelny a u stolu střel do lana, na němž visí kotva. Ta prorazí podlahu a dole ve skrýši budeš moct sebrat důležitý artefakt, zlatý kámen „Stone of Seldoot“. Rovněž si vezmi další neméně užitečné předměty, znič sudy a dveřmi vyjdi. Vrať se na již uvedené rozcestí a tentokrát sejdi po velkých schodech až úplně dolů, u schodů je podél stěny schováno několik artefaktů. Ve vetší jeskyni vstup do chodby, u schodů rozstřel na obou stranách vázy a aktivuj tlačítka, odhalí se ti teleport, přenese tě na střechu k artefaktům. Nyní projdi dveřmi naproti teleportu a doprostřed umísti „Stone of Seldoot“. Teď se vydej na určené místo jehož docílíš půjdeš li poslední cestou od rozcestí u schodů, nahoru ven na prostranství a doprava, na levé straně jsou v dáli zamčené dveře. Sejdi dolů a chodbou se dostaneš do dalšího komplexu, levou stranou vejdi a přečti si na stole vzkaz. Pokračuj dlouhou chodbou až k rampě na obou stranách, uprostřed si vezmi hledanou dýku „Ajanti Dagger“. Otoč se čelem a spatříš tři pokoje, plné užitečných věcí. Ve třetím z nich na tebe čeká klíč „Tien’s Key“. Následně se vydej zpět na prostranství k zamčeným dveřím a vstup dovnitř. Chodbou doputuješ k rozcestí, vydej se cestou rovně a zaboč, na ochozu si stoupni postupně na tři desky na zemi. Seskoč dolů ke sloupu s ohnivými loučemi a jdi k otevřenému sekretu, z nějž uchop zelenou sošku Buddhy „Jade Buddha“. Nyní tedy máš už celkem tři důležité artefakty, dýku, klíč a sošku. No, a čeká tě cesta zpět, a to až na začátek předešlé úrovně Tulku, ale nezoufej. Vrať se do vody z níž si vylezl v této úrovni a nalezeným klíčem se ti uvolní cesta do úrovně Tulku. Nevstupuj do budovy a jdi podél levé strany skalnatým průchodem a hned zaboč doleva, tak už se snadno dostaneš na začátek této úrovně, znovu projdeš pouze koridorem skal a jednou jeskyní, kde umísti na podstavec dýku a vchod dovnitř se ti zpřístupní, rač vejít.


8. Chrám Klamu

Od startovní pozice jdi doleva do dlouhého tunelu ve skále, ocitneš se na dalším prostranství. Vejdi do protějších hnědých dveří a v chodbě obejdi z libovolné strany širší sloup. Pod ochozem pokračuj dál a vykráčej po schodech kde se za červeným vchodem vydej pravou stranou. O něco dál přejdi po ochozu do dveří a v chodbě na jejím konci použij tlačítko. Poté skoč z ochozu dolů a otevřenými dveřmi vstup dovnitř. Chodba tě zavede na další ochoz, zde si vezmi napravo cenný kůl „Staff of Emperor Lo Pan“. Nyní se vrať k červenému vchodu za nímž si šel předtím napravo. Tentokrát jdi levou stranou, jsi v další rozlehlé části, v níž projdi pod dvěma červenými oblouky. Cesta tě dovede do kulaté místnosti s černou pákou, tu je samozřejmě nutné aktivovat. Jakmile ji aktivuješ tak se vysune červenočerný mechanismus na jehož konci je menší dírka. Hned k němu v tento moment vlož kůl. Dveře v protějším okně už tak zůstanou normálně otevřené. Vydej se k nim, je to pouze kousek cesty zpět a nahoru, a aktivuj tlačítko. Seskoč pod otevřený mechanický poklop a tajná chodba tě zavede na nejvyšší úvodní ochoz této úrovně. Jdi do protější chodby nalevo a jsi na ochozu pod nímž si předtím našel Kůl. Nahoře umísti sošku „Jade Buddha“ a přímo naproti tobě spatříš, jak se ti úplně dole otevře velká socha Buddhy. Seskoč dolů ke zmíněné nyní rozpůlené soše a projdi jí.


9. Nádvoří Tsoku

Chodba tě dovede k velkým schodům, rychle po nich vyskoč neboť se zde spustí past. Na rozcestí pokračuj levou stranou a průchodem se dostaneš před menší domek. Uvnitř si vezmi artefakt a spustí se další past, nyní musíš na levé straně střelit do poškozeného místa a stát tam kde se vytvoří díra, takto v pořádku přečkej. Poté vyjdi po rampě a chodbou na ochoz kde si přečti na stěně vzkaz. Odsud pokračuj dál, přijdeš do dlouhé chodby s bílým světlem. Projdi opatrně tak aby ses vyhnul světlu, jinak se aktivuje další z mnoha pastí. Zaboč a spatříš menší stěnu, na její opačné straně si přečti: „Pořadí kol: Se, Mu, Dong, Tong, Dru, Ra“ Z balkónu si všimni dole dvou teleportů, zatím do nich nevstupuj. Vrať se do chodby s bílým světlem a opatrně vkroč do prvního světla napravo. Ještě než tam seskočíš znič základní zbraní bodáky a dole pokračuj do dlouhé chodby. V níž je na obou stranách stěny celkem šest symbolů v přeházeném pořadí: Dru, Se, Dong, Tong, Ra a Mu, přesně těch které sis přečetl v textu ve správném pořadí. Jdi dál najít jedno potřebné kolo. Které je za dvoukřídlými dveřmi s tlačítkem. Po nalezení a sebrání kola „Praver Whell“ u schodů, jdi pravou chodbou a vyjdi ven, ocitneš se dole u dvou teleportů jež si předtím zahlédl z balkónu. Vydej se tím napravo a ocitneš se na střeše. Vejdi do chrámu a přes chodbu a schody se dostaneš do místnosti s pěti koly na obou stranách, umísti to chybějící šesté kolo „Praver Whell“ které si našel, na určené místo. Postav se po vložení chybějícího kola znovu do pozice v níž si ke kolům přišel. A na pravé straně jsou nyní tři kola s číslicemi (1-Dru) (2-Se) (3 -Dong) a na levé jsou další tři s číslicemi (4-Tong) (5-Ra) a (6-Mu) nyní tedy proveď toto nastavení: SE-Kolo 2, MU-Kolo 6, DONG-Kolo 3, TONG-Kolo 4, DRU-Kolo 1 a RA-Kolo 5. A po takto provedeném správně nastaveném pořadí všech kol se ti zpřístupní teleport. Od teleportu si zapamatuj kousek od tebe i dvoje dveře, jedny vedou do úrovně Chrám Kalachakra. Teleport tě přenese za dříve zamčené dveře, přečti si zde Knihu Mrtvých v níž se píše: „Ke splnění úkolu, musíš kompletně uložit nastavení třech nejvyšších klenotů a nabídnout Shivě“ Po jejím přečtení se vrať a jdi do již zmíněné úrovně.


10. Chrám Kalachakra

Dej se nahoru a chodbou, přijdeš k místu kde později vložíš nalezené tři nejvyšší klenoty. Pokračuj napravo a na rozcestí si jdi stejnou stranou přečíst text na zdi. Po jeho přečtení pokračuj dvěma průchody rovně a na dalším rozcestí jdi nahoru, přes balkón. Přijdeš k páce, použij ji, otevřou se ti dveře. Od páky seskoč podél stěny na níž je, dolů a dostaneš se tak k oněm otevřeným dveřím (na zemi si všimni Kola času). Chodba tě dovede ke třem otáčejícím se zubatým kolům, což je mechanismus jenž udržuje v provozu Kolo času. Napravo použij další páku kterou Kolo času zastavíš, vrať se k němu a vezmi si první ze tří hledaných klenotů „Jewel of Buddha“. Poté se vydej do chodby před tebou, jí jdi a na rozcestí se vrátíš opět ke dvěma průchodům kterými jsi už šel. Projdi pod nimi znovu a dlouhou chodbou pokračuj až na její konec kde vyjdi nahoru. Přes menší ochoz a opodál průchod, se dostaneš levým směrem k zatím zavřeným dveřím, pokračuj zbylým směrem ke dveřím do úrovně Chrám Bardů.


11. Chrám Bardů

Skoč k červenému tlačítku na protější straně a odhalí se ti skrýš. Po rampě se vydej do chodby a přes dvoje dveře se dostaneš do málo osvětlené haly. V níž před sebou uvidíš artefat, pokusíš li se ho sebrat či k němu jít, tak spadneš přes neviditelnou propast dolů. Sejdi dolů a podél ohnivých loučí jdi napravo k zadním dveřím. Zde rozstřel poškozenou zeď za níž použij tlačítko a za skalnatým sloupem najdeš neviditelnost. Nyní se vrať k loučím a levou cestou dojdi ke schodům, ty tě zavedou přes chodbu do části s pěti sloupy. Vzadu aktivuj spínač a za tebou se objeví teleport, použij jej. Přeskoč mezi čtyřmi loučemi přes propast na protější stranu, a stěna se ti otevře. Následně použij tlačítko a vezmi si artefakt „Eyes of Buddha“ Oči Buddhy. Poté se vrať na začátek úrovně, nyní jdi tím místem kde si předtím spadl dolů. Na místě kde jsi tehdy vešel hlavními dveřmi sejdi z rampy dolů k pravým dveřím a použij nalezené Oči Buddhy. Bude ti ale oznámeno že se ještě nemůžeš vrátit protože ti chybí jeden artefakt. Vydej se tedy znovu na rampu a nově spatřenou chodbou dál. Doputuješ ven a podél kamenné zdi pokračuj do červeného tunelu. Po několika krocích vystoupej po rampě do úzké chodby. Dvoukřídlými dveřmi vstup do sálu a z podstavce si vezmi „Sangha Gem“ Pokusíš li se po sebrání artefaktu, vrátit ke dveřím kterými si předtím přišel, tak se najednou propadneš dolů kde je obluda Vyjdi ven z tunelu, další chodba tě zavede ke spínači, stiskni jej a přes výtah a schody se dostaneš do úzké chodby. Za dalšími z dveří se ocitneš v místnosti se sloupem uprostřed. Běž stále za nosem až dorazíš k červeně označeným dveřím, za nimi sejdi po schodech k tlačítku. Po jeho použití se ocitneš zpět na začátku této úrovně, dole pokračuj pravými dveřmi. Jsi opět v úrovni Chrám Kalachakra, zapamatuj si dveře před sebou, později je použiješ pro návrat na samý začátek úrovně až budeš mít všechny artefakty. Nyní ti zbývá najít už jen jeden artefakt, jenž se nachází v úrovni Chrám Phurbů, do které se dostaneš přes dlouhou chodbu v níž právě jsi, na jejímž konci spatříš dveře které tě do zmíněné části dovedou.


12. Chrám Phurbů

Na úvodním kulatém plácku před planoucím ohněm jsou tři vchody dovnitř. Vydej se tím napravo, zaboč levou stranou dolů a v místnosti se čtvercem na zemi projdi do dlouhé chodby. U žlutého sloupu zatoč doleva a pokračuj, vstup do prvních dveří. Na stole si vezmi artefakt „Oil of Anointment“, poté pokračuj ke druhým dveřím,. Za nimiž vstup do teleportu a jsi u dalšího z artefaktů, tentokrát „Incense of Enlightenment“. Seber jej a z místnosti se dej napravo o kousek dál pokračuj východem ven ke skálám. Cestou dojdeš k menšímu bazénu, do něhož umísti „Oil of Anointment“. Nyní se vrať k již známému čtverci na zemi a žlutému sloupu, tentokrát jdi pravou stranou, přijdeš do místnosti s dvěmi velkými sochami v rozích. Zde umísti na podstavec artefakt „Incense of Enlightenment“. Teď se vrať na plac s planoucím ohněm a jdi k velkým dvoukřídlým dveřím které byly předtím zamčené, tentokrát se ti otevřou. Chodba tě dovede k lávce, za ní je výtah a spínač. Svez se dolů a nyní tě čeká zkouška síly, to znamená že budeš postupně muset zneškodnit více tipů nepřátel. Jedná li se o zkoušku síly znamená to že si doplň životy na maximum. A při boji postupuj rychle tak aby si nepřátele, co se teleportují postupně ze čtyř teleportů umístěných na zemi, zneškodnil bez co nejmenší újmy na zdraví. Dostatečně silný budeš ještě při cca stavu 90 životů, můj případ. A provedeš li zkoušku úspěšně tak se ti zpřístupní bílý teleport, v opačném případě budeš muset zkoušku opakovat. Po teleportaci se ocitneš opět na známém placu. Kde vstup do žhnoucího ohně a teleportuješ se pro hledaný třetí artefakt, červený klenot „Dharma Jewel“. Nyní máš tedy už tři klenoty. Pokračuj dalším teleportem a tentokrát se vrať do úrovně Chrám Kalachakra ke dveřím které sis měl zapamatovat když si se vrátil z úrovně Chrám Bardů. Dojdi tedy až na úplný začátek úrovně Chrám Kalachakra, a na tři podstavce umísti u zábradlí, tři nalezené a cenné klenoty. Teprve teď se ti vchod nalevo do další úrovně otevře, rač vejít, a buď hrdý na to co jsi zatím vykonal.


13. Palác Císaře Egg Chena

Od startovní pozice pokračuj do zadu ke schodům, jež tě zavedou k dvěma zvířecím sochám. Od nich se dej jedinou možnou cestou přes dva ochozy. Přijdeš k velkým dveřím, zde skoč dolů k bazénu a páce. Použij ji a dál se dostaneš opět na začátek úrovně. Dojdi k nově otevřeným dveřím a přímo před tebou u stěny, si vezmi artefakt „Vaira Scepter“. Otoč se a dej se levou chodbou. Kráčej stále za nosem a přijdeš k velkému červenému průchodu, další z ochozů tě zavede k páce. Po jejím použití seskoč dolů a vezmi si „Emperor’s key“. Teď se vrať do místa kde si předtím sebral „Vaira Scepter“ a jdi levým směrem. Za dveřmi se ocitneš v úzké chodbě, první levá odbočka vede k průchodu do úrovně Palác skrytých komor. Jdi druhou a pravou odbočkou, na ochozu s dvěma oblouky hupsni dolů do vody. Potop se a proplav mezi stěnou, odhalí se ti teleport, jenž tě přemístí k páce uvolňující průchod do následující již zmíněné úrovně. Otoč se a aktivuj ji. Nyní pokračuj dokud se nevrátíš zpět k již otevřenému průchodu.


14. Palác skrytých komor

Z balkónu se vydej pravou stranou a po schodech k soše, zatlač jí a aktivuje se spínač. Vrať se na balkón a pokračuj ke druhé soše, rovněž ji přisuň. Teď běž schody dolů, přijdeš k šikmé stěně uprostřed. Libovolnou stranou projdi, a dalšími schody se dostaneš ke třetí a poslední soše. Po jejím použití uvidíš v sekvenci že se ti otevřel poklop na samém vrchu té šikmé stavby. K ní se dostaneš vrátíš li se ke druhé soše, a vylezeš po trámech na onu konstrukci, do níž seskoč. Vydej se velkými dveřmi a sestup menšími schody. Nalevo jsou dva spínače u země, použij je, a posléze si vezmi artefakt „Bell of Ghanta“. Nyní se dej přes schody až úplně dolů a o kousek dál dorazíš k dalším velkým schodům. Ještě než jimi vystoupáš výš, tak pod nimi v rohu aktivuj tlačítko a otevřou se ti dveře nahoře. Další dva spínače jsou napravo od schodů, a to podél bočních sloupů. Když je použiješ tak se ti naproti odhalí skrýš s užitečnými věcmi. Nahoře jdi dozadu, dalšími schody k otevřeným dveřím a chodbou se vrátíš k jedné z použitých soch. Jdi levými schody dolů a ocitneš se pod balkónem na němž jsi začínal. Pod ním umísti v obou rozích dva nalezené artefakty a nyní budeš bojovat s dvěmi strážci Portálu kteří se probudí. Nutno říct že jsou to první a opravdu tuzí bossové této hry. Chyba lávky! K jejich snadnému udolání ti stačí pouze dobrý postřeh a nápad. Co takhle použít teleport, předmět který tě teleportuje na začátek úrovně, samozřejmě pouze tehdy pokud ho máš. Neboť ve hře je poměrně vzácný, a nalézt ho je celkem o náhodě. Pokud tedy použiješ tento předmět po vložení artefaktů na svá místa, tak stačí dojít za mříž. A z této pozice oba strážce už v pohodě základní zbraní udoláš. Po zneškodnění strážců projdi uvolněnou bránou do poslední úrovně hry.


15. Skrytá Svatyně Praevuse

Doplň si vše co potřebuješ a pokračuj k teleportu který tě teleportuje k finálnímu a nejtužšímu bossi. Budeš to mít ale hodně, hodně těžké. Praevus se totiž neustále teleportuje pořád do kola arény a útočí dvěma tipy střel. Navíc se okolo něho neustále otáčí štít, ten je potřeba nejdříve oslabit v několika várkách útoku s nejsilnější zbraní. A až bude jeho štít oslaben zbortí se v aréně pár sloupů. A teprve tehdy budeš li do něj nepřetržitě útočit, tak ho konečně udoláš. Při souboji s ním se můžeš podle potřeby vracet a doplnit si to co ti bude zrovna chybět. Při té příležitosti si vždy hlavně ulož hru. Až nakonec bosse přemůžeš, vypíše se ti závěrečná zpráva a ti si budeš moct nyní konečně říct že jsi právě dohrál Mission Pack pro H2, Portal of Praevus.

Súvisiace hry: Hexen 2
Hexmaker: For Hexen 2
Hexen: Deathkings of the Dark Citadel
Hexen: Beyond Heretic



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
782 hlasov

100
60
20

80
40
0
49
Pridať príspevok



| Návody | Autori |






 SK | CZ© 99-2014 [ ABCgames.cz
Facebook   Google+