Zážitek, který má i po osmnácti letech od svého vydání stále co nabídnout a když nic jiného, poslouží jako učebnicová ukázka vývoje celé herní scény. Jinak ale dojíždí na zastaralé systémy a špatné technické provedení, které nezachraňuje ani obstojná grafika.
Hlavní a zřejmě jedinou devizou této hry je, že si po letech můžete zahrát hru, kterou v době vydání na svém compu rozchodil málokdo. Jedná se bohužel o pouhý otrocký převod původní hry do koukatelnější grafiky, zatímco ovládání je poplatné době před dvaceti lety. Na jedno dohrání tak akorát.
+ resuscitovaný prapředek dnešních RPG z otevřených světů a to se počítá
+ rozmanitost a fotogeničnost prostředí jednotlivých částí Adelphy
+ občasné hádanky
+ slušná herní délka
- Ulukaj je arogantní zmetek, který k vám k srdci nepřiroste
- hra je dost ukecaná a mytologie Adelphy nepříliš zajímavá
- Talani jsou strašné tlamy a navíc téměř stejně oblečení, takže jdou těžko rozlišit
- míření je toporné a souboje probíhají jak přes kopírák
- nepřehledný inventář a podivné řešení deníku s úkoly
- hudba sice pěkná, ale nejde nijak ztlumit
- zdlouhavé cestování po mapě - twon-ha je stejně rychlý jako Ulukaj, navíc si musíte pamatovat, kde jste ho zaparkovali a nasednout lze jen zleva
- jiné než první dvě základní zbraně téměř nemají využití
- hru lze odehrát bez použití veškerých technických "udělátek" (s výjimkou dynamitu a samozřejmě gamsaavu)
- tragikomických grafických bugů je ve hře víc, než je zdrávo (vynikají vozíky s twon-hy)
0 Dobré Zlé