HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYČEŠTINYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace


Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráce
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21164
5455
5063
1438
1600
7336
6035
12908
1687

Online 29256 uživatelů

Návody > Perry Rhodan


Zobrazení:18949
Autor návodu:VampireDream

Ve spodní liště máte ikony. Pokud na některou kliknete a pak kliknete na postavu ve hře, proběhne rozhovor na téma, dané ikonou. Bližší info o věci nebo postavě je v pravém tlačítku myši. Ikona úplně vlevo slouží jako poznámkový blok, do kterého se zaznamenávají úkoly a provedené akce (doporučuji sledovat). Pravé tlačítko myši umožňuje rychlý přechod mezi lokacemi. Návod není dokonalý, ale snad pomůže projít tuhle hru...


Kapitola 1: Solární rezidence

Po úvodním hlášení bezpečnostního důstojníka zjistíte, že žádné ze dveří nejdou otevřít. Vedle dveří jsou cedule se jmenovkami a nad dveřmi kontrolky, signalizující stav dveří. Takže přejděte doprava k teleportu přesuňte se dolů do strojovny. Jděte doprava za proběhnuvším důstojníkem. Pokračujte do hangáru s gliderem, promluvte s technikem Yurim (poškozená konzola) a bezpečnostním důstojníkem. Pak vstupte do dveří s červeným světlem a klikněte na konzolu vpravo.

Znaky čísel

Kliknutím uprostřed spustíte náhradní zdroj energie. Klikněte znovu na konzolu a pomocí šipek nahoře nastavte znaky pro kód 936 u prostřední trubice. Tím jste zpřístupnili dveře v místnosti nahoře, kde jste začínali hru. Kódy jsou: 936 do Perryho (vaší) a 938 do Bullyho kajuty. Musíte správně nastavit znaky nahoře i čísla dole. Čísla nastavíte pomocí znamének + - pod trubicemi. Dveře s čísly 479 a 836 jsou porouchané. Nic víc zde zatím nezmůžete.

Kajuta Bullyho: Vyjděte z místnosti jděte doleva - promluvte s Biotronikem, ale není vám nic platný. Přejděte tedy k výtahu (teleportu) a nahoře jděte do nejbližších dveří, nad kterými teď svítí zelené světlo (Bullyho kajuta). Prohlédněte si místnost, vpravo klikněte opakovaně na terminál, bude vyžadovat heslo: zadejte slovo LECLERC.

Dostanete se k několika zprávám a nákresům. Vlevo seberte ovládací zařízení GT5000. Pak vyjděte ven přejděte do dalších dveří (vaše kajuta). Klikněte opakovaně na terminál vpravo vyslechněte si zprávy. Pak přejděte nahoru po schůdcích klikněte na panel zařízení - pokud kliknete na nějakou ikonu v inventáři a pak na panel, dozvíte podrobnosti o objektu nebo osobě. Vyjděte ven, do místnosti s krystaly a dejte se průchodem doleva (vlevo dole na obrazovce). Dostanete se do chodby s hologramem - prohlédněte si na stěnách obrazovky. Na jedné nebo dvou z nich zachytíte zprávu od Ulan Soso - na ostatních jsou nějaké reklamní letáky.

Projděte chodbou, dostanete se na plošinu, kde vás očekává Positronik. Můžete se jej zeptat na ostatní osoby nebo postavy, ale hlavně mu dejte rozbitou konzolu z inventáře (tím jej pošlete opravit terminál do hangáru). Vezme si ji odejde. Dveře naproti nelze otevřít - přejděte doleva k výtahu a teleportujte se na střechu budovy, ochranka vás vrátí zpátky. Vraťte se k sobě do kajuty a jděte dopředu k panelu, klikněte na něj - objeví se hologram a do inventáře přibude kód (znaky a čísla).

Sjeďte dolů do strojovny, oslovte Positronika - půjde pak konečně opravit nefungující konzolu. Vedle mechanika na podlaze si všimněte skříňky, klikněte na ni - dostanete (půjčíte si) termo-brýle. Jděte do výtahu a přeneste se nahoru, pak projděte (kolem hologramu) na plošinu u výtahu. Termo-brýle použijte na výstupek nad dveřmi Mandry (objeví se číslo 256). Jděte zpět dolů za mechanikem u ovládání zdroje, cestou promluvte s Yurim. Nastavte kód 256 na terminálu (znaky máte v inventáři) - tím otevřete dveře 256, pak ještě z podlahy seberte zelený jídelní box.

Kajuta Mandry: jděte nahoru do kajuty 256 prohlédněte si to tam. Všimněte si silového štítu kolem bedny a artefaktů na stojanech. Dále je zde masožravá rostlina, kolem které musíte projít dozadu - zatím to ale nejde. Vraťte se dolů do hangáru - automaticky vrátíte brýle. Pak jděte za mechanikem ke konzole, odejde se najíst a vy zprovozníte na konzole vlevo (v pravé části) úklidové roboty. Pošlete je na střechu - terasu (kliknutím na příslušný nadpis). Přejděte do své kajuty a klikněte ikonou masožravky na panel vepředu - dozvíte co se má kytka ráda. Vyjeďte nahoru na terasu - v nastalém zmatku se tam teď dostanete (stráže jsou zaměstnané roboty).

Na terase jděte kousek doleva a seberte zbytek robota, kousek napravo od teleportu klikněte na vejcovitý předmět a seberte koule na rušení štítů, pak jděte doprava, úplně nahoru po schodech, k soše. Všimněte si velkého kotle - použijte na něj box s jídlem - pak si jej automaticky zase vezmete. Nachytali jste mouchy pro masožravku. Vpravo ještě seberte část plastového modelu. Sejděte dolů ze schodů, jděte doleva - dozadu (jsou tam nějaké stolky) prohlédněte si to tam. Pak sjeďte výtahem dolů a jděte do místnosti s rostlinou, použijte na ni jídelní box. Projděte na můstek a seberte deník. Pomocí žlutých koulí zrušte silový štít kolem skříňky. Seberte věci - servo bota a skleněné kolečko (asi čočka). Když vyjdete ven z místnosti, narazíte na mechanika a hologram.

Sjeďte dolů a jděte ke své kajutě. V hale potkáte jednoho z mechaniků (dá vám znovu brýle). Přejděte do kajuty Bullyho - ke stolu s modelem a koulí (vlevo nahoře). Dodejte k modelu chybějící část z inventáře. Přejděte do své kajuty a pomocí konzole vepředu si prohlédněte všechny nové věci z inventáře.

Pokračujte znovu do své kajuty, vepředu klikněte na panel - proběhne holoprojekce. Seberte se sjeďte dolů do hangáru promluvte si s Yurim - dejte mu servo bota (sloužil jako záznamník) - přehraje vám videosekvenci. Pak přejděte do místnosti s ovládáním zdroje energie a botů. Po odchodu mechanika užijte konzolu vlevo - pomocí ní přesměrujte do hangáru hologram. Vyjděte ven, hologram zabaví strážce a vy mezitím nastoupíte do glideru a odfrčíte... do další kapitoly.


Kapitola 2: Waringerova akademie

Pokuste se projít vchodem do komplexu, budete požádáni o identifikaci - automaticky se zamaskujete jako Laszlo Daikonu. Projděte dovnitř. Jděte na ochoz, prohlédněte si velký bildboard nalevo, pak si promluvte s maníkem a nakonec přejděte k menší ceduli nahoře (dopravní terminál). Jsou zde 2 aktivní stanice - na jedné z nich se nacházíte - vpravo nahoře zvolte Lobby. Přijede supervlak a odveze vás na místo.

Sejděte dolů po schodech rozhlédněte se kolem, do výtahu vás bez karty nevpustí, pak zajděte kousek doprava k místu s panelem oslovte operátorku - dostanete dočasnou přístupovou kartu. Pak se jí ještě zeptejte na Kari Levia (ikona v inventáři). Dostanete informace o další osobě - Malcolm Daellia - (podrobnosti zjistíte na terminálu pod schody) a změní vám kartu přístupu.

Po skončení se přesuňte na nástupiště - máte přístupnou další lokaci - Cafeteria (bufet). Přemístěte se tam. Prohlédněte si oba panely (informační a dopravní) - pak vstupte dveřmi uprostřed. Projděte si bufet. Přejděte úplně nahoru - dopředu do místnosti s kulatými stoly. Nelze zde nic sebrat ani najít, ale prohlédněte si blíže projekci. Pak se vraťte do hlavní místnosti bufetu. Oslovte maníka s placatou hlavou - zhruba uprostřed místnosti a oslovte pak i pospávajícího hosta. Potom jděte vpravo k pultu, oslovte roboprodavače prohlédněte si nabídku - nic si neobjednáte.

Vraťte se do Lobby a výtahem vyjeďte za Kari. Oslovte ji a pak znovu (klikněte v inventáři na postavu nebo věci). Když se jí zeptáte na neznámý artefakt (kolečko v inventáři) - tak vám odpoví a pak odejde z místnosti. Vedle stolu seberte kontejner a nakrmte masožravku, která spokojeně usne. Dole na podlaze vedle rostliny seberte exkrementy z rostliny. Použijte počítač a přijměte zprávu od Bullyho. Pak si prohlédněte projekci naproti a zkuste jít za Kari, ale nejde to.

Jděte do výtahu, ale zastaví vás ještě Kari. Pokud jste to neudělali předtím, jděte znovu za ní a vyptejte se jí na všechny věci a postavy z inventáře. Získáte přístup do robotického institutu. Klikněte na modrý krystal před Kari, nakonec vám jej předá. Zkuste jít k výtahu, ale pokud nebudete mít všechny informace, nemůžete odejít...

Sjeďte výtahem dolů do Lobby a nechte si změnit přístup do Robotics (klikněte na operátorku). Pak oslovte maníka vpravo u tabule s číslem 5. Poté jděte k terminálu u schodů a prozkoumejte nové věci v inventáři. Vyjděte nahoru po schodech a vlakem se přemístěte do Cafeterie (bufet). Pokuste se probudit spícího vědce, ale chce pomoct. Zajděte k robo barmanovi a oslovte ho, nakonec dostanete expreso, do kterého v inventáři přidáte výtažek z rostliny. Nápoj pak použijete na spáče. Ten se probudí a pak následuje několik animací, po kterých nakonec skončíte v laboratoři Robotics.

Přejděte kousek doleva a všimněte si nabíječky baterií - použijte na ni z inventáře ovladač GT5000 a hned vedle si seberte hlasový multiplikátor (na stole kousek doprava-vepředu od nabíječky, není moc vidět). Pokud nejdříve seberete kartu, budete se sem pro toto zařízení vrátit později. Technik odejde a máte volné pole působnosti... V inventáři máte nabité baterie - přejděte k zařízení, kde předtím stál technik a položte je do přístroje. Pak na zařízení ještě použijte kolečko - čočku z inventáře. Spustí se poplach, přiběhnou technici a pak odběhnou vlevo opravovat zařízení. Vyjděte ven a vstupte do dveří napravo. Místnost je podobná té předešlé...

Přejděte doprava a klikněte na monitor nahoře - ziskáte seznam typů robotů. Ze stolu si vezměte čipovou kartu. Přijdou opět dva technici a vyrazí vás... Ocitáte se zpátky nad schody v Lobby. Sejděte dolů po schodech a vydejte se výtahem do místnosti Kari. Automaticky pak přejdete do další místnosti u Malcolma.

Vyslechněte si co říká a pak na něj klikněte skleněným kolečkem (čočkou). Vezme si ji a prozkoumá, vrátí vám ji zpět spolu s frekvenčním spektroskopem. Jděte ven a promluvte s Kari, pak jí ukažte ukradenou čipovou kartu. Po rozhovoru sjedete výtahem a přejdete na nástupiště. Přejeďte do Cafeterie. Jděte do bufetu - do zadní části a oslovte mužíka s placatou hlavou. Není vám nakloněn - jděte k pultu a doneste mu něco jako hamburger... Pak na něj klikněte čipovou kartou. Přesuňte se na terminál nástupiště a klikněte na nově přístupný Robotics.

Po odchodu mechanika si všimněte dole na podlaze u ventilační šachty malého datadisku s plánkem a v inventáři jej spojte s podobným plánkem. Dostanete plány Waringerovy akademie. Pak vložte do otvoru kotouč (model) z inventáře a tlačítky ovladače musíte dálkově navést model do skladu výbušnin. K tomu vám poslouží plánek v inventáři. Směrové šipky tiskněte v následujícím pořadí:
  • 8 x vpřed
  • 1 x doprava
  • 4 x vpřed
  • 1 x doleva
  • 2 x vpřed
  • 1 x doprava
  • 12 x vpřed
  • 1 x doleva
  • 3 x vpřed
Až provedete poslední stisk, zabliká červeně tlačítko na levé straně. Musíte je rychle stisknout a tím odpálíte dveře. Vyvoláte tím zmatek a strážce opustí svoji kukaň. Vstupte do výtahu a sjedete do laboratoře s monitory. Klikněte nalevo na přístroj na stole a přehraje se vám videosekvence. Potřebujete vzorek hlasu pro hlasovou kontrolu - takže jděte zpět a vedle dveří byste měli termo brýlemi vidět kód. Pak do zámku dveří vedle výtahu naťukejte číslo 06284. Projděte a vstupte do místnosti vpravo (už jste tam byli) a ze stolu seberte multifrekvenční čip a vpravo torzo robota.

Jděte ven a chodbou pokračujte k výtahu (hlasová kontrola) - dejte se doprava a na porouchané dveře (zavírají se a otvírají) použijte torzo robota - tím je zablokujete. Pak můžete projít do místnosti s obrovským vrtacím strojem. Všimněte si na podlaze malého holoprojektoru a vypněte jej. Vyjděte zpět do chodby - potkáte maníka, který posléze odejde otvorem k vrtacímu stroji (ten je už vypnutý) a zoufale bude bědovat nad ztraceným děťátkem.... Pokud ještě nemáte v inventáři hlasový multiplikátor, jděte do chodby - prostřední dveře vpravo (už jste tam byli) a nalevo u nabíječky si jej vezměte (leží na stole, jakoby za nabíječkou). Je dost nenápadný - hledejte.

Pak sjeďte dolů výtahem a klikněte hlasovým multiplikátorem na zařízení pro videozáznam - po přehrání videa se objeví hláška o 97% totožnosti hlasu.

Jděte k výtahu a použijte hlasový multiplikátor - dostanete se do místnosti, kde najdete mrtvého Martela. Prohledejte tělo a najdete datový krystal, ze stolu seberte skleněnou láhev. Jděte k terminálu vepředu (s poškozenou obrazovkou) a data krystal si přehrajte - obsahuje Martelovu nahrávku.

Odejděte ven a pak se sem zase vraťte. Překvapí vás neznámá žena... a proberete se ve vězení. Ze stolku seberte lžíci, tácek s jídlem a sklenici vody. Můžete použít pisoár v rohu... Vodou ze sklenice polijte stěnu nalevo - objeví se nápis. Lžičkou dlábněte dole u stěny - najdete kousek drátu s očkem. Přejděte si směrem dolů a opakovaně drátem dloubejte do okének ve stěně nad roboty. Dělejte to tak dlouho, až 2x přijde strážný a zahodí zvukový krystal. Vy se pak dostanete ven. Musíte ještě sebrat svoje věci z kulaté vitríny (malé tlačítko vedle vitríny ji otevře) a pak šupky do glideru a do... třetí kapitoly.


Kapitola 3: Muzeum Titánů

Prohlédněte si vše, co prohlédnout lze. Pak vyjděte po schodech do muzea a prohlédněte si to tam. Pokračujte dopředu - vrata muzea za vámi zaklapnou... Jděte až k soše Thorah a dole si všimněte páčky. Kliknutím na páku socha zajede do podstavce, ale když poodejdete, opět se vysune. Dveře napravo jsou jednosměrné - doprava nemůžete, ale lze jimi projít z druhé strany sem do místnosti. Celá tahle lokace je nějaká divná - když se vrátíte odkud jste přišli, tak se můžete vrátit úplně někam jinam :-) Nevím které to byly dveře - ale najděte místnost s velkým oranžovým kulatým přístrojem (konzolou) - a v dolní části obrazovky přesuňte páku nahoru. Pak se vraťte k robotovi.

Jděte dveřmi nalevo. Najdete zde nalevo neaktivního bojového robota. Všimněte si nad ním světlé tabulky - objevíte kód 558025 - použijte jej v seznamu botů v inventáři. Dole u popisu robota vidíte frekvenci 849.109. V inventáři klikněte pravým tlačítkem na ovladač a zadejte frekvenci - pak klikněte na spodní tlačítko. Potom klikněte ovladačem na robota - popojde o několik kroků dopředu. Pomocí ovladače jej přesuňte co nejvíce k dolnímu okraji obrazovky (musí se rozběhnout) a naveďte ho na meč v silovém poli uprostřed místnosti. Pokud bude mít dostatečnou rychlost, vyrazí meč ze silového pole.

Seberte meč a jděte k soše - páčkou ji zasuňte do podlahy a do ruky jí dejte meč. Pak jděte do místnosti s pákou a opět ji vraťte do dolní polohy. Vraťte se k soše a nahoře nad sochou si všimněte 4 zářících planet. Jděte k oranžové konzole a klikněte na ni (deaktivovali jste všechna silová pole) - pak jděte průchodem doprava.

V místnosti je obrovský neaktivní robot. Všimněte si místa v jeho spodní části, pak přejděte vlevo a prozkoumejte neznámé zařízení. Přesuňte se k teleportu vpravo (máte tam 3 možnosti výběru). Nahoře si můžete prohlédnout robota shora. Pak jděte lávkou doleva - tyto dveře nelze otevřít (otevírají se z druhé strany). Teleportujte se dolů...

V dolní úrovni jsou troje dveře - ale taky nejdou otevřít. U levých dveří si dole všimněte kontaktu - přivolejte si svého robota a postavte jej na kontakt. Pak můžete otevřít průchod úplně napravo. Vstupte dovnitř - je to nějaká čerpací stanice - a je zablokovaná. Vraťte se zpět k výtahu, přesuňte se do střední úrovně robota a vraťte se do místnosti se sochou. Pak jděte průchodem doprava.

Objevíte se s nové místnosti (sklad s bednami), nahoře jsou 3 okna - prostřední je rozbité. Z otevřeného kontejneru před sebou seberte něco podobné sluchátkům (přenašeč), pak klikněte na rozbité okno a dole seberte modré sklo. V inventáři jej zkombinujte s laserovým zaměřovačem. Pokračujte po schodech nahoru... Dostanete se na lávku mezi budovami. Přejděte na druhou stranu - je to nějaká cisterna. Vstupte do antigravitačního výtahu, ale není funkční kvůli napuštěné cisterně. Pak se vraťte do místnosti se sochou a jděte doleva do místnosti, kde jsou na podlaze barevné šestihrany. Pomocí sběrače (máte v inventáři) je seberte. Cestou sbírejte předměty z vitrín (silové pole je zrušeno) a u sochy se dejte dopředu - vraťte se do místnosti s ovládáním čerpací stanice a nastavte kola tak, aby jejich střední příčky byly takto:
  • nalevo - horizontálně
  • napravo - vertikálně
  • dole - horizontálně
Bude svítit zelená kontrolka. Přejděte do místnosti s oranžovou konzolou a páku dejte do horní pozice - tím přepustíte kapalinu z cisterny do prostoru pod obřího robota (pokud byste se chtěli teleportovat do spodního patra - nejde to). Zároveň je nefunkční i váš robot. Vraťte se do místnosti, pod robotem uvidíte hladinu kapaliny, a výtahem vyjeďte nad robota. V inventáři byste měli mít jeden šestihraný segment a pravidla. Musíte postavit lávku k robotovi, od žlutého 'žetonu' - nahoru. Průšvih je v tom, že 'žetony' musí sousedit i podle barev na nich. Klikněte segmentem z inventáře na panel (jde to i dole u robota), každý segment je označen dvěma barvami. Kliknutím na segment se zobrazí možnosti, kam je možné jej přesunout. Odstoupením od panelu se nastavení resetuje. Pokračujte takto:

Barvy na segmentu Směr pohybu
fialová/modrá 2x doleva-nahoru
modrozelená/zelená nahoru
modrozelená/zelená nahoru-doprava
fialová/modrá nahoru

modrozelená/zelená

vlevo-dolů
modrozelená/zelená dolů
modrá/modrozelená doleva-dolů
modrá/modrozelená vlevo-nahoru
žlutá/červená dolů
žlutá/červená doleva-dolů
modrá/modrozelená doprava-nahoru
modrá/modrozelená nahoru

zelená/žlutá

dolů
modrozelená/zelená doprava-nahoru
zelená/žlutá doleva-dolů
modrozelená/zelená doprava-dolů

zelená/žlutá

doprava-nahoru
modrozelená/zelená dolů
žlutá/červená doprava-dolů
modrozelená/zelená nahoru
zelená/žlutá doprava-dolů - zde máte vše v řadě, ale nesedí sousedící barvy na segmentech

žlutá/červená

doleva-nahoru
modrozelená/zelená doprava-dolů
zelená/žlutá doleva-nahoru
žlutá/červená doprava-nahoru
modrozelená/zelená dolů
žlutá/červená dolů
modrozelená/zelená doleva-nahoru
fialová/modrá doprava-dolů
modrá/modrozelená doprava-dolů
zelená/žlutá doprava-nahoru
modrozelená/zelená doleva-nahoru
zelená/žlutá doprava-dolů
modrá/modrozelená doleva-dolů
zelená/žlutá doleva-dolů
modrá/modrozelená doprava-dolů
modrozelená/zelená doprava-nahoru
modrá/modrozelená nahoru
modrozelená/zelená nahoru
fialová/modrá doleva-nahoru
modrozelená/zelená dolů
modrá/modrozelená doleva-nahoru

Pokud vše nastavíte správně, proběhne animace, ve které se probudí oba roboti a ten váš (menší) - zlikviduje obra a vypustí se kapalina z nádrže pod robotem. Sjeďte dolů a vpravo od výtahu seberte blok Illochim game. Vyjeďte nahoru a přesuňte se do místnosti, kde byly původně barevné segmenty - nalezený kousek použijte k získání kosti. Sklopte podstavec a pak na něj použijte blok z inventáře - seberte kost. Vraťte se do haly s roboty, sjeďte dospod a jděte levým průchodem (před skomírajícím robotem). Pak jděte nahoru po schůdcích, ale nemůžete poračovat - je tam tma. Použijte termo brýle z inventáře a vstupte. Vpravo si všimněte nějaké fresky a pak jděte dveřmi vlevo.

Uprostřed místnosti je transportér, který musíte nějakým způsobem aktivovat. Přitupte ke stěně se znaky - naproti vám. Políčka si označíme písmeny takto:

Horní řádek - písmena A – I
Prostřední řádek - písmena J – R
Spodní řádek – písmena S - Z - neboli jako čísla od 1 do 26

Vaším úkolem je vyťukat pomocí laser pointeru slovo YLOHIM (je třeba dodržet pořadí zadávaných znaků). Pokud budete zadávat správná písmena, vždy se po kliknutí rozsvítí. Pokud nechcete hláskovat, naťukejte písmena v pořadí 25, 12, 15, 8, 9, 13. Následně se zprovozní teleport uprostřed místnosti - vstupte do něj.

Přenesete se do hlavní místnosti muzea a sledujete odlétající raketu. Prozkoumejte místnost a vše si prohlédněte. Přistupte k monitorům - proběhne delší dialog. Dole pod obrazovkami seberte kovovou tyč (není dobře vidět - je částečně skrytá teleportem). Pak přejděte doleva a z bedny seberte Emblem Tu-Ra-Ce. Pod monitory najděte aktivní místo a emblem si zobrazte (nějaké klikyháky). Teleport nefunguje... Projděte úzkými dveřmi - přes lávku. Dostanete se na lávku nad obřího robota (dveře předtím nešly zevnitř otevřít). Sjeďte dolů, ale prostor pod robotem je opět zaplněný - jděte do místnosti s pákou a přepněte ji, ale nefunguje. Přejděte do místnosti se sochou a jděte doprava - stále vpřed, až dojdete do místnosti s výtahem. Sjeďte dolů a projděte otevřeným vchodem.

Před sebou vidíte páku. Zatáhněte za ni, ale nefunguje (pokud nemáte v inventáři kovovou tyč). Žádné ze dvou dveří nejdou otevřít, ale když na dveře, vedoucí k robotovi použijete tyč - otevřete je a dostanete se do spodní úrovně obřího robota. Přejděte do pravých dveří - ovládání čerpací stanice a nastavte kola tak, aby levé kolo bylo svisle a zbylá dvě vodorovně (musí opět svítit zelená). Pak se vraťte odkud jste přišli (lávka ve tvaru T), přehoďte páku nahoru a jděte do dveří, které nešly předtím otevřít. Čeká vás tam glider, který vás dopraví do... další kapitoly.


Kapitola 4a: Gom Calladus

Dorazili jste na povrch - posbírejte předměty kolem lodi - páčidlo, kanystr, tyč a pod střední částí rakety najdete plazma konverter. Jděte cestou doprava a všimněte si čevené hmoty (zatím ji nelze nabrat) - pokračujte dál po cestičce.

Pokračujte stále dopředu, dokud nedojdete na okraj útesu ke generátoru plazmy. Přejděte na plošinu a na bednu (výtah) použijte páčidlo, ale nebude to stačit. Pak v inventáři spojte konverter s tyčí a použijte na bednu. V obou případech o předměty přijdete...

Chybí nějaké mazivo - takže se vraťte k čevené hmotě a naberte ji do kanystru. Přejděte na plošinu a kanystr s mazadlem použijte na pravý roh bedny. Je to o hledání pixelu! Až se vám to podaří promazat, znovu klikněte na to samé místo na rohu bedny (on je to asi výtah) a sjedete dolů, kde se Laszlo odmaskuje zpět na Perryho.

Dejte se doprava a pokračujte, až dojdete k něčemu jako obchod či sklad a kde je šéfkou Ijgarsha. Vše si samozřejmě prohlédněte, oslovíte ji. Pro jistotu se jí vyptejte na všechny věci v inventáři... a ukažte jí lampu. Dá vám nějaký kredit a baterie. Doporučí návštěvu ošetřovny... Pak se vraťte zpátky do místnosti se sloupem světla a jděte vlevo do dveří vedle klábosících domorodců.

Dejte se doprava podél stěny - dojdete k ošetřovně, kde vás sestřičky automaticky vydezinfikují. Pak vyjděte ven a stejnou cestou jakou jste přišli, se vracejte a projděte vchodem u červené reklamní tabule - do baru (spíše hašišáckého doupěte).

Prohlédněte si to tam, pokračujte doleva ke stěně naproti té, odkud jste přišli do místnosti. Jsou tam dva východy, ale u každého je hlídač a nepustí vás dále. Pokláboste s kým to půjde a pak jděte za barbotem a oslovte ho. Klikněte dole před ním na otvor v pultu - dostanete k inhalaci nějakou drogu (použijte ji) - pak to ještě 2x zopakujte. Předávkujete se... a po probuzení se ocitnete na ošetřovně.

Prohlédněte si to tam, promluvte s ošetřovatelem. Pokud se pokusíte odejít - nejde to. Ukažte mu z inventáře Illochi kost a pak se jej (pomocí inventáře) zeptejte na dolní patro. Ošetřovatel odejde a vy teď můžete oslovit pacienta vpravo - klikejte na položky v inventáři a vyptejte se na nové věci a osoby) - dostanete nějaké informace a oči. Až vyčerpáte všechny správné možnosti - vrátí se ošetřovatel se sérem a spolu přejdete do místnosti se sestrami. Můžete je oslovit a pak odejděte dveřmi vlevo.

Opusťte nemocnici a dejte se cestou pořád doleva, v prostoru u baru se dejte dveřmi doprava a jděte do obchodu (skladu) za Ijgarsha. Promluvte s ní o Hamiltonovi (i ostatních věcech nebo osobách). Pak se přesuňte do baru a oslovte barbota (ptejte se na oči). Potom jděte směrem k levé části místnosti a nahoře oslovte hlídače - dostanete se do místnosti s překupníkem Mackro (dříve vás nechtěl hlídač pustit dále). Opět se jej vyptávejte na položky v inventáři - hlavně oči - dá vám za ně nějakou loutku (panenku). Až vyčerpáte všechny možnosti, tak vás hlídač vyšoupne zpět do baru. Projděte barem a vyjděte ven východem vpravo - následuje animace.

Přejděte znovu do ošetřovny - sestry sice budou mít řeči, ale nakonec se objeví šéf. Klikněte na něj loutkou - pozve vás dále, do místnosti s pacienty. Pak na něj ještě klikněte lahvičkou z inventáře. Klikněte na pacienta vpravo nahoře kostí. V inventáři spojte lahvičku s kanystrem - dostanete nějakou kyselinu. Pak na ošetřovatele znovu klikněte kostí - odejde na chvilku pryč a vrátí se - dostanete antisérum. Pak ošetřovnu opusťte a jděte zpět k baru. Před barem se dejte lávkou doleva k sobě a projděte dveřmi. Čeká vás tam jen několik výstřelů, takže se automaticky vrátíte zpět. Jděte do baru - projděte jej a jděte za překupníkem Mackro.

Poptejte se na postavy a nové věci z inventáře a pak mu dejte loutku. Dostanete skutečné oko a... bodyguard vás vyprovodí zase do baru. Vraťte se na ošetřovnu, ale dveře jsou zavřené. Vraťte se do baru (možná jste to mohli udělat už předtím) a chlápkovi u baru dejte antisérum. Pak se jej ještě zeptejte na Tchio da Xen - chlápek potom odběhne. Zajděte za Marckrem a na něco se zeptejte - vyhodí vás do baru, kam se pak vrátí i chlapík, který předtím odešel. Promluví s vámi a opět zmizí.

Vyjděte z baru a dejte se k zavřené bráně (kde na vás předtím střílela Xen. Teď se vznáší v červené bublině - vyptejte se jí na postavy a věci z inventáře. Dveře jsou i nadále zavřené... Jděte zpátky k zamknutým dveřím ošetřovny a zhruba uprostřed na ně použijte kyselinu z inventáře. Odpadne zámek a vy můžete dovnitř. Přejděte dozadu k pacientovi, se kterým jste předtím nemohli mluvit Oslovte ho a ptejte se na oko - dostanete implantát. Pak se jej zeptejte na dolní patra - dostanete přístupovou kartu. Vyptejte se i na další osoby a předměty v inventáři.

Pak jděte ven, směrem k baru a uličkou k sobě - kolem červené bubliny s postavou - vstupte do dveří (použijte kartu).


Kapitola 4b: Gom Calladus (Spodní patra)

Opět se automaticky zamaskujete jako Laszlo. Přejděte do dveří naproti (šatna) a všimněte si vpravo nahoře skříněk. V dolní části skříněk jsou kódy - použijte na ně positronic key (kód se zaznamená), pak přejděte k umyvadlům a klikněte na příslušnou skříňku v prostoru nad umyvadly (zavěšená skříňka se spustí dolů). Postup opakujte - musíte otevřít 3 skříňky vlevo. Seberte ze skříněk postupně kovovou tyč, pásku a jakýsi nástroj. Pak jděte ven.

Venku jděte kousek doprava (zhruba pod vedení nad vámi) a vlevo na zdi si všimněte panelu s chybějící součástkou. Takže v inventáři zkombinujte arracheia stick a pásku. Použijte tyč s izolační páskou - spustíte nějaký zdroj. Jděte k místu, kde jste začínali a na rohu zdi si všimněte panelu se třemi páčkami (čtvrtou máte v inventáři) - použijte ji. Pak přehoďte první dvě páčky zleva do horní polohy. Naproti se rozsvítí žlutá kontrolka. Přejděte tam a použijte na zařízení kartu z inventáře.

Nastupte si do vozíku a lanovkou se přesunete dále. Prohlédněte si to tam a vepředu seberte sedačku. Pak jděte průchodem vedle lanovky doprava. Ocitáte se ve větší místnosti - projděte dopředu kolem profukující díry. Dostanete se do ventilační šachty - musíte zastavit ventilátor. Z inventáře použijte disk Tu-Ra-Ce na střed ventilátoru (zastaví se). Máte otevřenou cestu dále...

Pokračujte stále dopředu - všimněte si nefungujícího přepínače a jděte jedinou možnou cestou dále - v tmavé místnosti použijte důlní lampu, až nakonec najdete koupelnu a v ní zasypaného Hamiltona. Vyptejte se jej na položky v inventáři - nakonec zemře. Vraťte se o kousek zpět a najděte vpravo dole u okraje obrazovky dveře do místnosti s nějakým zdrojem světla - použijte na něj implantát z inventáře. Paprsek ze zdroje bude směřovat do dveří napravo - pokračujte tam.

Pokračujte až na konec lávky a na jedno z lan zavěste držák z inventáře. Pak v inventáři zkombinujte nástroj se sedačkou, kterou pak zavěste na držák a nasedněte. Sjedete do místnosti s obrovskou koulí a ventilační šachticí. Pokračujte dveřmi doprava a z pultu seberte přístroj (vypadá jako spínač). Prozkoumejte místo nad levým krajem pultu - seberete obvod.

Vraťte se k přístroji na lávce a namontujte nalezený obvod do panelu. Nevím jestli tam už byl předtím, ale musíte se vrátit k Hamiltonovi a seberte u něj další obvod (není moc vidět) a vložíte jej na stejné místo. Pak kousek výše na panelu použijte kartu. Pak ještě znovu klikněte na stejné místo - uslyšíte zvuk spouštění nějakého stroje.

Jděte doprava až do místnosti s ovládacím pultem - svítí nad ním monitory, klikněte na pult uprostřed a pak na další místo vlevo. Přehrajete si videozáznam.

Přejděte do místnosti s obří světelnou koulí a klikněte na stojan pod ní. Nasměrujte paprsek světla dolů do ventilace (ozve se zvuk). Pak jděte zpátky do místnosti s pultem a na konci projděte úzkými, nyní již osvětlenými dveřmi a pokračujte přes lávku stále vpřed, až dojdete do místnosti s maníkem zavěšeným v kabelech. Proberte s ním postavy z inventáře (objeví se panel se šesti symboly. Vyberte ten vlevo dole. Následně vyberte trust. Pak s ním ještě proberte věci a postavy z inventáře. Nakonec na něj klikněte knihou a budete automaticky pokračovat tunelem dopředu. Zde už jen přejděte do teleportu a pokračujete do... závěrečné kapitoly.


Kapitola 5: Finále

Ocitáte se na obřím asteroidu. Jděte jedinou možnou cestou vpřed, dojdete ke kosmické lodi, před vámi je nějaký velký osvětlený přístroj. V horní části najdete průchod do další místnosti, kde se nalézá ženská postava v ledovém bloku. Přejděte k zařízení napravo - nějaký komunikátor - použijte na něj přístroj z inventáře - spojíte se s Bullym. Prohlédněte si postavu v ledovém bloku - nic víc zde zatím neuděláte, do teleportu vás to rovněž nepustí. Potřebujete pro Bullyho důkaz. Vraťte se úplně na začátek této kapitoly - k teleportu a klikněte na velký balvan po straně. Získáte do inventáře emblém. Vraťte se zpět k panelu a emblém použijte k dalšímu kontaktu s Bullym.

Vstupte do nyní už přístupného teleportu a přeneste se do další místnosti (strojovna). Prohlédněte si obří laser a dva ovládací panely. Pokračujte průchodem vepředu do obrovské místnosti (střed lodi) se dvěmi tvory v nazelenalém nálevu, vše si opět prohlédněte. Pak jděte po levém kraji k průchodu, ale nelze pokračovat. Vraťte se zpět do místnosti s komunikačním panelem a použijte na něj z inventáře hlasový simulátor. Proběhne menší videosekvence. Ještě jednou klikněte na terminál. Pak znovu klikněte na postavu v ledovém balvanu a přejděte do místnosti se zelenými příšerami (střed lodi) a cestou vlevo pokračujte dále.

Prohlédněte si postavu před sebou a v inventáři spojte hlasový simulátor se spektrografem. Dejte se cestou vlevo - na křižovatce najdete rozbité supran lens (nelze je sebrat). Použijte hlasový simulátor na monstrum uprostřed místnosti (objeví se bílá záře). Přejděte si zpět před postavu a zopakujte to, stejně pak ještě z místa napravo od postavy (je možné, že budete muset začít na pravé straně). Pak se přehraje animace, ve které na chvíli omdlíte a nakonec za vámi přijdou vaši 'přátelé' a zatarasí vám únikovou cestu. Použijte znovu na monstrum v láhvi hlasový simulátor, to protivníky na chvíli ohluší a vy automaticky utečete. Přejděte do místnosti s laserem a klikněte na panel vlevo.

Vaším úkolem je přetížit laserový vrtací stroj - postupujte takto:

1. levý panel - první sloupec 4x nahoru
2. levý panel - třetí sloupec 2x nahoru
3. pravý panel - druhý sloupec 2x nahoru

Pak odněkud spadne balík - seberte jej a rozbijte jím panel nalevo. Přejděte k pravému panelu a postupně zvyšujte hladinu jednotlivých sloupců na maximum. Pak už vás čeká jen závěrečná animace a konec hry.

Související hry Perry Rhodan: Operation Eastside



Diskusia Príspevkov: 3 Hodnotenie
703 hlasov

100
60
20

80
40
0
59
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.cz 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |