HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYČEŠTINYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace


Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráce
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
18969
5448
5063
1423
1599
6969
5133
10616
1687

Online 13991 uživatelů

Návody > Dune 2000


Zobrazení:28407

A. STAVBY

1) ZÁKLADNA

Požadavky: žádné
Rozšiřitelnost: ano
Popis: Na začátku každé mise budete mít tuto základnu, nebo alespoň její mobilní verzi MVC k dispozici. Vytváří malé množství energie potřebné k rozběhnutí produkce a k vybudování základních budov, které s rozvinutím povedou k výzkumu pokročilejších technologií. Snažte se vždy budovat svoji základnu tak, aby přístup k ní byl co nejtěžší, nebo dokonce nemožný, protože ztráta základny se rovná na 90 % ztrátě celé bitvy.

2) BETONOVÉ PODLOŽÍ

Požadavky: Základna
Rozšiřitelnost: ne
Popis: Toto betonové podloží zabraňuje tomu, aby budovy začaly po nějaké době chátrat a následně rozpadnout (pokud je nebudete stále opravovat).

3) ELEKTRÁRNA

Požadavky: Základna
Rozšiřitelnost: ne
Popis: Základní zdroj energie, potřebný k provozu celé báze. Je třeba si stále všímat, kolik máte energie, protože ztratíte-li energii, poklesne zároveň s funkčností radaru a raketových obranných systémů i všeobecná výkonnost.

4) KASÁRNA

Požadavky: Elektrárna
Rozšiřitelnost: ano
Popis: Slouží pro budování vašeho pozemního vojska. Potřebují kolem sebe volné místo, aby měli nově vytrénovaní pěšáci kudy vycházet. Po rozšíření můžete trénovat těžkou pěchotu a inženýry.

5) RAFINERIE

Požadavky: Elektrárna
Rozšiřitelnost: ne
Popis: Je srdcem vašich příjmů. Dokáže totiž přeměnit nasbírané koření na peníze. Vybudováním této struktury získáte rovněž jeden kombajn. Je také vlemi důležitá i z důvodů konstrukce ostatních pokročilejších technologií.

6) RADAR

Požadavky: Kasárna
Rozšiřitelnost: ne
Popis: Je nutností pro získání důležitého přehledu nad bojištěm. Jakmile poklesne napětí, je radar prvním systémem, který přejde na nouzový režim a vypne se. Vzhledem k tomu, že tohle je jeho jediná funkce, tak ho zakopejte v centru báze, protože bude patrně trnem v oku každého moudrého protivníka.

7) DĚLOVÁ VĚŽ

Požadavky: Kasárna
Rozšiřitelnost: ne
Popis: Základní obranná budova. Útočí na všechny znepřátelené jednotky, které se přiblíží na dostřel. Spojujte je s obrannými zdmi, s jejichž pomocí můžete těmto věžím zásadně prodloužit životnost. Není vhodná proti pěšákům.

8) RAKETOVÁ VĚŽ

Požadavky: Radar a rozšířená základna
Rozšiřitelnost: ne
Popis: Trošku pokročilejší verze dělové věže. Střílí mnohem rychleji a síla jejich zbraní je daleko mocnější. Může zaútočit i na letecké jednotky a její dostřel je delší. Mezi její nevýhody patří vysoké požadavky na energii, a v situaci, kdy vám dojde, vypíná všechny systémy, což se stává v nejedné situaci fatálním. Nezapomínejte proto na stavbu a údržbu elektráren.

9) SILO

Požadavky: Rafinerie
Rozšiřitelnost: ne
Popis: Jedná se o skladiště přebytečného koření. Přichází na scénu ve chvíli, kdy vaše rafinerie již nejsou schopny pobrat více koření. V situaci kdy obdržíte hlášku, že by bylo záhodno vybudovat skladiště, je již pozdě a ztratili jste nějaké to zrnko koření.

10) LEHKÁ TOVÁRNA

Požadavky: Rafinerie
Rozšiřitelnost: ano
Popis: Je nutností při snaze produkovat Quady a Trajky. Stejně jako u kasáren potřebuje kolem sebe místo, aby měly nové jednotky kudy vyjíždět.

11) TĚŽKÁ TOVÁRNA

Požadavky: Rafinérie
Rozšiřitelnost: ano
Popis: V této budově budete produkovat své nejtěžší bojové jednotky a kombajny. Z válečného hlediska je většinou stěžejní, protože bez těžkých tanků je vítězství zpravidla velmi komplikované a já osobně si ho nedokážu představit.

12) REKONSTRUKČNÍ RAMPA

Požadavky: Rozšířená těžká továrna
Rozšiřitelnost: ne
Popis: Bez této budovy nebudete schopni opravovat své poškozené jednotky. S její pomocí můžete téměř jakoukoliv jednotku za jistý poplatek zrekonstruovat do její plné funkčnosti. Tento poplatek je celkově nižší, než by stála koupě nové jednotky.

13) LETECKÁ TOVÁRNA

Požadavky: Radar
Rozšiřitelnost: ano
Popis: S její pomocí budete moci vyrábět své neutrální letectvo v podobě Carryalls, či za rod Attreidů bojové moduly Ornitopther.

14) KOSMICKÉ LETIŠTĚ

Požadavky: Radar
Rozšiřitelnost: ne
Popis: Bude vašim jediným prostředkem pro kontaktování vesmírné obchodnické gildy CHOAM. S pomocí gildy si můžete nakupovat ty nejtěžší jednotky s velmi krátkou dobou dodání (v porovnání s výrobou). Ceny, za které můžete jednotky nakupovat, jsou proměnlivé a velice často o mnoho nižší, než za kolik byste je pořídili v továrnách. Ze strategického hlediska je velice důležitá a doporučuje se útoky vést právě tímto směrem.

15) VÝZKUMNÉ STŘEDISKO

Požadavky: Radar
Rozšiřitelnost: ne
Popis: Výzkumné středisko umožňuje konstrukci nejvyspělejších technologií a budov. Vzhledem k tomu, že kolem sebe nepotřebuje žádný prostor a má velice slabou obranu, tak jej umísťujte někam do centra vaší základny, protože není příjemné o tuto budovu přijít, už vzhledem k vysokým nákladům na její pořízení.

16) PALÁC

Požadavky: Výzkumné středisko
Rozšiřitelnost: ne
Popis: Je pýchou každého rodu a standardou moci vašich strategických schopností. Umožňuje konstrukci tajných jendotek typu fremeni, sardakauři, saboteři či strašlivých jaderných hlavic DeathHand. Potřebuje kolem sebe prostor a jakožto znak své moci ho chraňte všemi dostupnými prostředky.


B. VOJENSKÉ JEDNOTKY

1) LEHKÁ PĚCHOTA

Požadavky: Kasárna
Rod: všechny
Popis: Vaše základní pěší jednotka. Je velmi oblíbená vašimi nepříteli, který jich na vás bude posílat velká kvanta. Je však velice snadné ji přejet těžkými tanky. Neutočí na ni písečný červ.

2) TĚŽKÁ PĚCHOTA

Požadavky: Rozšířená kasárna
Rod: všechny
Popis: Trošku pokročilejší verze pěchoty, speciálně vycvičená pro vedení konfliktů s těžkými bojovými stroji. Není moc efektivní při boji s pěchotou, ale zato takto vycvičená skupina dokáže snadno zlikvidovat i ten nejtěžší tank. Neútočí na ni písečný červ.

3) INŽENÝR

Požadavky: Rozšířená kasárna
Rod: všechny
Popis: Inženýři slouží primárně k okupování nepřátelských budov. Jedná se o jednotku, která nebyla v původní Duně k dispozici a tuto funkci mohla zastupovat jakákoliv pěchota. Získání nepřátelské budovy vám umožní konstruování cizích zbraní, ale občas je výhodnější budovu prostě prodat, ať z ní nemá nepřítel žádný užitek. Na inženýry rovněž neútočí písečný červ.

4) ÚDERNÍK

Požadavky: Rozšířená kasárna
Rod: všechny - pouze u multiplayeru
Popis: Tato speciální jednotka je k dispozici pouze ve hře pro více hráčů. Slouží k vábení písečných červů k nepřátelským pozicím, nebo naopak k vašim, při snaze využít této přírodní, ale nevypočitatelné obrany. Na úderníky také neútočí písečný červ.

5) SARDAKAUŘI

Požadavky: Kasárna a Imperátorský palác
Rod: Imperátor
Popis: Elitní pěší jednotky sloužící pod vlajkou imperátora. Jsou ukázkou perfektně vytrénovaných jednotek.

6) TROJKOLKY

Požadavky: Lehká továrna
Rod: Attreidi a Harkoneni
Popis: Díky své vysoké rychlosti jsou ideálními průzkumníky, ale je možné je použít i při konfliktu s lehkou pěchotou. přesto nepočítejte s jejich větším bojovým využitím.

7) RAIDER

Požadavky: Lehká továrna
Rod: Ordosové
Popis: Rodem Ordosů vylepšená verze klasické trojkolky. Je mnohem odolnější, rychlejší a z toho důvodu lépe využitelná při bojových a průzkumných misích.

8) ČTYŘKOLKY

Požadavky: Rozšířená lehká továrna
Rod: všechny
Popis: O něco pomalejší než trojkolka, zato mnohem lépe bojově vybavená (raketami). Slouží zejména k defenzivním cílům a od některé z pozdějších misí patrně nenalezne většího uplatnění. Není špatná k překvapivým útokům na nepřátelské kombajny.

9) BOJOVÝ TANK

Požadavky: Těžká továrna
Rod: všechny
Popis: Patrně se stane brzy vaší nejpoužívanější jednotkou. Není sice moc rychlý, ale zato funkční a efektivní. Ovšem ne moc dobrý proti nepřátelským raketovým věžím (ostatně s těmi si neporadí většina jednotek). V hojném počtu a při dobrém naplánování se skupince bojových tanků dokáže těžko postavit něco do cesty.

10) MCV - MOBILNÍ ZÁKLADNA

Požadavky: Těžká továrna
Rod: všechny
Popis: S pomocí této mobilní jednotky můžete vybudovat základnu v jakémkoliv dostupném místě. Stačí na určené místo dojet a můžete stavět. Nevýhodami jsou pouze velké náklady na konstrukci a skutečně nízká rychlost.

11) RAKETOMETNÝ TANK

Požadavky: Rozšířená těžká továrna a výzkumné středisko
Rod: všechny
Popis: Ekvivalent pohyblivé raketové věže. Může útočit na letecké jednotky, ale je zničitelný téměř jakoukoliv těžkou i lehčí jednotkou. Vyrábějte je s rozmyslem a umísťujte hlavně do zadních řad či jako likvidátory nepřátelských věží.

12) TĚŽKÝ TANK

Požadavky: Rozšířená těžká továrna
Rod: všechny
Popis: Tento těžký tank používá explozivní munici s velkým dostřelem. Je neocenitelný zejména v boji proti velkým houfům pěchoty, kterou dokáže sfouknout lépe než vítr svíčku. Rovněž najde uplatnění při střelbě přes nepřátelská opevnění nebo proti dělovým věžím. Jeho nevýhodami jsou nízká rychlost a relativně vysoká "křehkost".

13) GILDOVNÍ FREGATA

Požadavky: Kosmické letiště
Rod: Gilda CHOAM
Popis: Jedná se o mohutný dopravní kolos patřící gildě, s jehož pomocí jsou vám dopravovány objednané zásilky.

14) VZNÁŠEDLO

Požadavky: Letecká továrna
Rod: všechny
Popis: Pomáhá přenášet kombajny na větší vzdálenosti, což se drasticky projeví ve vašich příjmech. Přestože by se na první pohled mohla tato jednotka jevit jako zbytečná (už vzhledem ke své vysoké ceně), počítejte s tím, že se vám náklady spojené s jejich výrobou mnohonásobně a velmi rychle vrátí. Též je schopna přenášet poškozené jednotky do rekonstrukčních ramp.

15) DEVASTATOR

Požadavky: Rozšířená těžká továrna a Výzkumné středisko
Rod: Harkoneni
Popis: Když se Harkoneni pustili do vývoje svého vlastního tanku, nemohlo to dopadnout vlastně ani jinak než produkcí devastátoru. Jak již název napovídá, tak se jedná o nejstrašlivější jednotku, která se vyskytuje na Arrakisu. Používá ničivé plasmatické náboje způsobující fatální poškození. Nevýhodami jsou nízká rychlost a dlouhé intervaly mezi střelbou.

16) SMRTÍCÍ STŘELA

Požadavky: Palác
Rod: Harkoneni
Popis: Jedná se o brutální ukázku využití atomové energie vložené do těch "správných" rukou. Harkoneni jsou na tento svůj produkt patřičně pyšní. Naštěstí jejich zaměřovací systémy nebyly přivedeny k dokonalosti, protože jinak by se jednalo o skutečně bezkonkurenční nástroj teroru.

17) ZVUKOVÝ TANK

Požadavky: Těžká továrna a Výzkumné středisko
Rod: Attreidi
Popis: Jeho smrtící zvukové vlny jsou překvapivě efektivní. Nejlepší uplatnění najde hlavně při konfrontaci pěších a lehčích jednotek. Hlavní nevýhodou je, že jeho smrtonosné vlny poškozují i přátelské jednotky, pokud se vyskytují v jeho pásmu střelby. Tento tank mohou produkovat jen Attreidi.

18) FREMENI

Požadavky: Palác
Rod: Attreidi
Popis: Jsou skrytou zbraní rodu Attreidů. Než se rozhodnou zaútočit, tak je nemůže vidět žádná jiná než pěší jednotka. Jsou mnohem silnější, odolnější a rychlejší než ostatní pěšáci. Jinými slovy: Na Arrakisu nenajdete lepší a statečnější bojovníky, než jsou právě fremeni.

19) LETECKÝ NÁLET

Požadavky: Rozšířená letecká továrna
Rod: Attreidi
Popis: Přestože se tyto bojové letecké moduly vyrábí snad věčnost, finální produkt a efekt stojí většinou zato. Stačí určit cíl náletu a o zbytek se již postará počítač sám. Ovšem vybírejte svůj cíl rozumně, aby byl pokud možno mimo dosah všech raketových systémů oponenta. Mohou je konstruovat pouze Attreidi.

20) SABOTÉR

Požadavky: Palác
Rod: Ordosové
Popis: Sabotéři jsou chloubou rodu Ordosů. Existuje zde jistá podobnost s inženýrem, ale finální výsledek je trošku jiný, protože jakákoliv budova, s kterou přijde do styku, bude nekompromisně zdemolována. Pro všechny jednotky kromě pěšáků je neviditelný, ale jen na omezenou dobu.

21) DEVIÁTOR

Požadavky: Těžká továrna a Výzkumné středisko
Rod: Ordosové
Popis: Je bezpochyby nejzákeřnější jednotkou na Arrakisu. Vystřeluje rakety napuštěné nervovým plynem, který dokáže z jakékoliv jednotky udělat vašeho dočasného spojence, a tak může z mohutného útoku udělat sebevražedné fiasko. Velmi dobře uplatnitelný je rovněž při válce o koření, kdy několik kombajnů protivníka pracujících na naší straně může rozhodnout misi. Bohužel je však velmi křehký a zničitelný všemi jednotkami.

22) PÍSEČNÝ ČERV

Požadavky: žádné
Rod: -
Popis: Velmi bedlivě sledujte písečná podloží kvůli přítomnosti těchto téměř nezničitelných monster. Písečný červ je schopen pozřít jednotku libovolné velikosti a zvlášť časté ztráty kombajnů dokážou pěkně naštvat. Nepožírá jenom pěšáky. Jedinou efektivní obranou proti této hříčce přírody jsou pevná skalistá podloží.

Súvisiace hry: Frank Herbert's DUNE
Emperor: Battle for Dune
Dune II: Battle for Arrakis
Dune
Dune Generations



Diskusia Príspevkov: 35 Hodnotenie
881 hlasov

100
60
20

80
40
0
51
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2019 ABCgames.cz 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |