HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYČEŠTINYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace


Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráce
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
19270
5452
5063
1426
1599
7056
5246
10931
1687

Online 10794 uživatelů

Návody > Hexen 2


Zobrazení:22537
Autor návodu:Jirka Storm Nehyba (Abecedaher.cz)

Pozn. autora

WALK-THROUGH

Epizoda 1 - Land of Blackmarsh (středověk)

1. Bones of Loric

Blackmarsh - Vyjděte po rampě, za dveřmi použijte čudlík napravo (ten s "hipísáckým" znakem) a za vámi se otevře tajný otvor. Skočte dolů, použijte tlačítko vedle mříží a teleportněte se zpátky na startovní pozici, odkud se vydejte chodbou dál. Za hnědými dveřmi zmačkněte čudlík na sloupu a až se odsune náhrobní kámen, tak stoupněte na tlačítko v něm a odejděte dveřmi které se otevřou. Dostanete se na prostranství, které přejděte, cestou seberte meč (užitečná to zbraň) a o kus dál skočte do vody, použijte další tlačítko a teleportněte se teleportem nalevo.
Tam kam se dostanete dojděte k ozubenému kolu, pohněte pákou a na konci chodby která se otevře přejděte přes můstek do "Tomb of Loric" a počkejte než se objeví kosti (Bones of Loric).

2. Mill key

Blackmarsh - Seberte kosti, skočte do vody a použijte teleport, který vás dopraví do jiné části (ten druhý vás vrátí nahoru), kde stačí vyplavat, otevřít mříž, přejít místnost a hurá do dalšího levelu.
Barbican - Na prostranství je zdánlivě nepřekonatelná překážka: ZEĎ. Jediný způsob jak se dostat na druhou stranu je ze sebe udělat živý projektil a vystřelit se katapultem nalevo. Takže na něj vylezte (je potřeba vyskočit) a sekněte, dejte si ovšem pozor abyste se nerozplácli o protější skálu (můžete se také stavit pro předmět na zdi).
Po katapultaci dojděte k hradu, skočte do příkopu a rozbijte mříž nalevo, načež vplujte do kanálu a na první odbočce doprava zase vyplavte.
Rozbijte zeď, dojděte ke schodišti, po něm nahoru, projděte několik místností a pohněte pákou u řetězu, čímž spustíte padací most. Jakmile to uděláte, tak se vraťte do předchozí místnosti, rozbijte meče a vázy a uvidíte na zdi jakýsi znak, do kterého sekněte a otevře se tajná chodba, na jejímž konci stojí kuše. Stoupněte si k ní, trochu zleva a až vám červená hláška oznámí že jí používáte, tak s ní rozstřílejte věž před vámi (pomožte si výbušnými sudy napravo od ní). Po její likvidací se tam vypravte, použijte teleport a na místě přistání seberte Mill key, skočte dolů do vody a plavte k padacímu mostu, vyskočte z příkopu a vraťte se do předchozího levelu.

3. Dust of Loric

Blackmarsh - Dojděte na prostranství kde jste předtím našli meč, zahněte doleva a vlezte do dveří vedoucím k mlýnu.
The Mill - Jděte rovně a dostanete se ke dvěma teleportům. Použijte ten vlevo, vejděte do mlýnu, obejděte ozubené kolo a opatrně se k němu přibližte, dokud se vám neukáže hláška o drcení kostí. Vyjděte ven, před mlýnem seberte zmíněné nadrcené zbytky nebohého krále (Dust of Loric).

4. Potion of Mithril Transmutation

The Mill - Pomocí teleportu se vraťte do předchozí části a použijte ten druhý. Pohněte pákou u zvonu, projděte chodbou která se otevře a vraťte se zpět do Blackmarsh.
Blackmarsh - Vydejte se zpět do Barbican a cestou hupsněte do žlutého bazénku, čímž vytvoříte Potion of Mithril Transmutation, kterou seberte a opusťte level.

5. Castle key

Barbican - Dojděte do místnosti s kotlem (tam kde jste spouštěli padací most) a skočte do díry v rohu. O kus dál bude rozbité schodiště - strčte na místo schodu jeden ze sudů, vylezte nahoru a v ložnici (pod stolem je tajné tlačítko) vyskočte z okna, doplavte až k hnědé zdi, kterou pomocí transmutační chemikálie proměníte v dřevo a pak již nebude problém ji rozbít a sebrat Castle key, se kterým se opět vraťte do hradu a v hale se studnou dojděte k bráně, jež tento klíč vyžaduje.

6. Shovel

King's Court - Obejděte kamennou stavbu před vámi a na křižovatce za ní, před cedulí řezníka, se dejte doleva a pokračujte stále rovně, až ke vchodu do levelu Stables.
Stables - Vejděte do budovy a dostaňte se až do místnosti se dvěma hromadami balíků slámy. Na té vlevo je žebřík - vylezte po něm a pokračujte po nakloněné plošině, vyjděte až nahoru, kde se otevřou malá dvířka a vy budete moct vlézt na trám, z něj opatrně na další (doporučuji se skrčit) a z toho pak do komůrky s pákou, která o patro níž otevře další komůrku, ze které na vás sice vyběhne golem, ale také je tam životně důležitá lopata (Shovel).

7. Treasury key

Stables - Až získáte lopatu, tak skočte dolů, projděte širší chodbou ven a přibližte se ke stromu, kde je zakopán Treasury key, po jehož sebrání (a pravděpodobném prolezení kovářské dílny) se úzkou chodbičkou na druhém konci trávníku dostanete na začátek kola a zpět do toho předchozího.

8. Tailor's key

King's Court - Od Stables jděte doleva, na křižovatce u řezníka rovně a budete u vchodu do levelu Inner Courtyard, ovšem než tam vlezete, doporučuji jít do krčmy na konci ulice, rozbít skříň za barpultem a teleportnout se pro armor.
Inner Courtyard - Vlevo vylezte na gilotinu, skočte z ní na okno, rozbijte ho, za ním odtlačte kámen se symbolem a hurá do dalšího levelu.
The Forgotten Chapel - Dojděte k oltáři na konci schodiště, za nímž ze zdi vyčuhují tří malé schůdky - vylezte po nich a zmačkněte tlačítko, čímž se odsune oltář a vy budete moct skočit do díry pod ním. Dole zničte mrtvolu a za vámi se jako zázrakem objeví Tailor's key.

9. Disrupt Magic Scroll

The Forgotten Chapel - Až seberete klíč, tak skočte do kanálu, na jeho druhém konci otevřete dveře napravo a teleportněte se, hupsněte dolů do bazénku, šlápněte na plošinku ve vodě, vyjděte nahoru a doprava, kde budou otevřené dveře, za nimiž stačí jít opět doprava a ven z levelu.
Inner Courtyard - Doprava a zpět do King's Court.
King's Court - Od Inner Courtyard se dejte doprava, pořád rovně, kolem vchodu do Stables a vkročte ke krejčímu, o patro výš otevřete skříň, zničte zadní stěnu a seberte The Disrupt Magic Scroll.

10. Amulet of Hunger

King's Court - Nyní je potřeba dojít na začátek kola - od krejčího můžete jít buď doleva a pak skočit dolů z ochozu, nebo doprava, na křižovatce u řezníka znova doprava a na té další doleva. Kudy půjdete je na vás, důležité je, abyste došli k bílé bariéře, která blokuje cestu do levelu Palace Entrance a díky svitku který jste našli ji zničili.
Palace Entrance - Jedinou možnou cestou se dostaňte k fontáně, kde skočte dolů, pokračujte chodbou až k pokladnici a v ní seberte The Amulet of Hunger, načež se teleportujte a vraťte se do King's Court.

11. Stable key

King's Court - Jděte směrem ke Stables, ale před nimi zahněte doprava, ke krámu "The Shoppe", vyjděte do druhého patra a u postele sekněte do zdi za bednou, kde je tajná místnůstka sekty "Brotherhood of Hunger". Přečtěte si vzkaz a jděte do Stables.
Stables - Dojděte do kovárny, ve druhém patře zmačkněte čudlík vedle krbu a v tajné místnosti seberte Stable key.

12. Pile of Sand

Stables - S klíčem se vydejte na místo kde jste předtím našli lopatu, jděte nahoru a na konci chodby po levé straně otevřete dveře, za nimi zničte koberec, projděte chodbičkou, na jejím konci odstraňte další překážku a budete konečně ve stáji, kde v prostředním "kotci" najdete hromádku písku (Pile of Sand).

13. Bead of Glass

Stables - S pískem dojděte do kovárny a ve výhni z ní udělejte sklo (Glass), načež odejděte do King's Court.

14. Lens of Seeing

King's Court - Dojděte do Inner Courtyard.
Inner Courtyard - Jděte doprava, vlezte do baráku a o patro výš do vyhaslého krbu, kde vyskákejte po vyčnívajících cihličkách nahoru a u kola udělejte z hrubého skla lupu (Lens of Seeing).

15. Crystal Arch & Crystal Golem

Inner Courtyard - Jděte kolem gilotiny, na křižovatce za ní se dejte chodbičkou nahoru, pak po mostě, v budově skočte do teleportu za obrazem na konci místnosti a projděte Skleněným obloukem (Crystal Arch), čímž získáte sílu k zabití Skleněného golema, nezapomeňte sebrat "Ring of Regeneration" a teleportujte se zpátky. Přejděte znovu přes most a za ním se vydejte doleva, v obchodu s rakvemi vyjděte nahoru, zmačkněte čudlík na stole a projděte tajnou chodbou. Za dveřmi doleva, u krvavého podstavce znovu a teleportem ke golemovi. Zabte ho a vejděte do červeného teleportu nalevo od "Hladu".

16. Famine's Domain

Jste-li zásobení manou a energií, nebude pro vás problém zabít prvního jezdce - Hlad (Famine).

Epizoda 2 - Land of Mazaera (Mesopotamie)

1. Ornamental Stone key

Plaza of The Sun - Jděte doleva, seberte sekyru, zmačkněte čudlík a vraťte se na křižovatku, kterou přejděte rovně, na konci mostu pohněte pákou a při druhém návratu na křížení cest se dejte doprava.
V budově vyjděte po schodech, nahoře doleva a do dalšího levelu.
Obelisk of The Moon - Dojděte k obelisku, šlápněte na dvě plošinky v rozích místnosti a až se otevřou troje dveře, tak vyjděte po schodech nahoru a v chodbě zahněte doprava. Nyní můžete zvolit složitější cestu a přeskákat na druhou stranu, je ale mnohem jednodušší, když na první plošince skočíte dolů, teleportujete se přímo ke klíči (Ornamental Stone Key) a most použijete k návratu do chodby. Po sebrání klíče se vraťte do Plaza of The Sun.

2. Fire Element

Plaza of The Sun - Sejděte dolů - v budově jsou pod schody dvoje dveře, jedny napravo a jedny nalevo od vchodu. Projděte těmi vpravo a dostanete se do "Test of Fire", kde pomocí plošin jezdících nahoru a dolů doskákejte ke třem tlačítkům, zmačkněte je a v budově uprostřed seberte Element of Fire, zmačkněte čudlík na zdi za elementem a sjeďte dolů ke vchodu do Court of 1000 Warriors.

3. Jade Skull

Court of 1000 Warriors - Vyjděte ven z budovy, obejděte jí a po vnějších schodech vyjděte nahoru, šlápněte na kulatou plošinu na zemi a sejděte zase dolů. Nalevo od lávy se otevřely dveře.
Vejděte do chodby, na křižovatce je jedno kudy půjdete, obě cesty vedou do haly, odkud vede další chodba k polorozpadlému mostu, kde je třeba skočit dolů, vkročit do další chodby a namočit se. Doplavte na druhou stranu, zmačkněte tlačítko a až se zasunou mříže v podlaze za vámi, tak budete moct sebrat Jade Skull, zmačknout čudlík za ní a vyplavat malým otvorem ve stropě.
Posbírejte power-upy a vraťte se do Plaza of The Sun.

4. Water Element

Plaza of The Sun - Vraťte se ke dveřím, kterými jste vešli do "Test of Fire" a použijte ty naproti. Projděte chodbou, dejte si pozor ať nešlápnete do vody, to by vás stálo draho… a vejděte do dalšího levelu.
Square of The Stream - Na prostranství vejděte do chodby vpravo, skočte do vody a na křižovatkách plavte v tomto pořadí: 1. křižovatka DOLEVA, 2. křižovatka ROVNĚ, 3. křižovatka DOLEVA a dostanete se k Water Element, po jehož sebrání se otevře chodba vy se budete moct vrátit na začátek kola.

5. Serpent's Hearth

Square of The Stream - Když jste do tohoto levelu vlezli poprvé, tak byl vchod nalevo zablokován - nyní je volný. Projděte chodbou, na prostranství sejděte po schodech, vlezte do chodby pod schodištěm (vpravo je tajná chodbička se spoustou many) a dojděte do haly s bazénem, na jejímž konci šlápněte na plošinu a až uprostřed vyjede Serpent's Hearth, tak ho seberte a vraťte se opět na začátek kola.

6. Crystal Skull

Square of The Stream - Na prostranství kde jste začínali zbývá už jen jeden neprozkoumaný vchod. Vejděte do místnosti, přistupte k oltáři uprostřed a díky hadímu srdci z vody vyjede Crystal Skull, kterou seberte a vraťte se do Plaza of The Sun.

7. Element of Air

Plaza of The Sun - Jděte do Obelisk of The Moon.
Obelisk of The Moon - Dojděte k obelisku, kde jste předtím šli po schodech nalevo. Nyní zajděte do místnosti naproti a napravo a v obou použijte jednu z lebek které jste sebrali, čímž otevřete místnost se vchodem do Palace of Collumns.
Palace of Collumns - Dojděte na prostranství se sloupy nalevo a vlezte do chodby za nimi. Na konci se dejte doprava, dojděte k lávě a zmačkněte čudlík na zdi, čímž vyjede most a vy budete moct dojít na druhou stranu a zmačknout další tlačítko, díky kterému se vytvoří most o patro výš. Vraťte se do široké chodby, vyjděte po schodech nahoru a za mostem hurá k teleportu, jež vás dopraví ke vchodu do levelu Tomb of The High Priest.
Tomb of The High Priest - Uprostřed arény je druhá část zbraně 4… dobrý to fofrklacek :-) Najděte chodbu do podzemí, sejděte dolů, otočte se, vejděte do zelené místnosti a dojděte k zadní zdi, která se odsune a zpřístupní další schodiště. Bacha na buchary vyjíždějící ze zdi - radši rychle seběhněte. Dojděte k sarkofágu a až se otevře, tak za vámi bude další chodbička, vedoucí konečně k Element of Air. Po jeho sebrání se vraťte do Palace of Collumns.

8. Element of Earth

Palace of Collumns - Vyjděte zpět na prostranství a za pyramidou sejděte dolů, kde je druhý vchod do Court of 1000 Warriors.
Court of 1000 Warriors - Vyjděte pár schodů nalevo, skočte dolů a absolvujte "Test of Earth". Je vcelku jednoduchý, stačí si stoupnout těsně před první buchary a až se sevřou, tak zmačknout DOPŘEDU a držet dokud nebudete na druhé straně. Po sebrání Element of Earth se v půli cesty skrz buchary otevře chodbička s výtahem a cestou zpět. Vraťte se do Palace of Collumns a odtud do Obelisk of The Moon.

9. Bridge of Stars

Obelisk of The Moon - Před vámi je teleport, díky němuž se dostanete zase nahoru. Z místnosti s obeliskem jděte směrem k Plaza of The Sun, ale zahněte doleva a vlezte do levelu Bridge of Stars.
Bridge of Stars - Vyjděte po schodech, seberte první část zbraně 4, projděte chodbou a budete v hale s červeným bazénkem uprostřed. Na druhé straně je místnůstka s teleportem - použijte ho a postupně dejte doprostřed všech můstků elementy které jste nasbírali, načež jděte zpátky k teleportu a sejděte po schodech nalevo k bráně do Well of Souls.

10. Well of Souls

Druhý jezdec - Smrt na vás již čeká.
Ze všeho nejdřív jděte k hrobu uprostřed prostranství a až se otevře, tak počkejte až se tam Death chytne a nebude moct ven, pak už bude hračka proti ní namířit váš fofrklacek :-) a sejmout jí.

Epizoda 3 - Land of Thysis (Egypt)

1. Eye of Horus

Temple of Horus - Vejděte do paláce, dejte se doleva a jedinou možnou cestou dojděte až k pyramidě, kterou otevřete tlačítkem na zdi vpravo. Uvnitř zatlačte na pravou zeď a objevíte místnůstku s Eye of Horus a tlačítkem, které zmačkněte.

2. Key of Anubis

Temple of Horus - Zmačknutím tlačítka na vás přestane střílet socha kobry a otevře se chodba v protější zdi. Dojděte až k mostu a nalevo od něj skočte na menší můstek uprostřed příkopu, rozbijte naprasklý blok a za ním najdete místnůstku s mrtvolou, nad kterou je Key of Anubis.

3. Scarab of Time

Temple of Horus - Skočte dolů do příkopu, v místnosti se škorpióny se teleportujte, sejděte znovu chodbou dolů, přejděte přes most a v "Chamber of The Sun" teleportněte. Seberte přívěšek, skočte dolů a jděte chodbou která se otevřela nalevo, na křižovatce se dejte doleva a použijte Eye of Horus, načež se otočte, projděte nově otevřenými dveřmi, za nimi doleva a v hale se třemi teleporty použijte ten vlevo, kterým se dostanete do Palace of The Pharaoh.
Palace of The Pharaoh - Jděte doprava, vyskočte do prvního bazénku, zmačkněte tlačítko a prolezte rourou. Doplavte do větší místnosti, zničte bednu nalevo a najdete Scarab of Time. Prolezte rourou zpátky a vraťte se do Temple of Horus.

4. Guardian key

Temple of Horus - jděte do teleportu naproti, jehož cílem je level Temple of Nefertum.
Temple of Nefertum - Jděte jedinou možnou cestou až k teleportu, jež vás dopraví k "Wheel of Time". Zde jděte doleva, šlápněte na plošinu vedle schůdků a pokud máte Scarab of Time, tak se otevře chodba, na jejímž konci je "Portal of Set", teleport jež vás vrátí o 1000 let zpátky.
Ancient Temple of Nefertum - Jděte dovnitř, dole v levém rohu zničte zeď, projděte chodbou, skočte dolů a na konci zmačkněte tlačítko, načež jděte zpátky a v místnůstce která se otevřela napravo použijte portál do dalšího levelu.
Shrine of Naos - Rozbijte amforu vlevo-vepředu, šlápněte na čudlík pod ní a až se otevře sarkofág, tak jděte nahoru k teleportu, použijte ho a na druhé straně buď rovnou skočte vlevo faraónovi do klína, nebo mu projděte mezi nohami (:-), v místnosti opodál zmačkněte čudlík na protější zdi vlevo a použijte výtah uprostřed. Nahoře vlezte do teleportu a budete ve faraónově klíně chtě nechtě... a najdete Guardian key.

5. Rough Cut Gem

Shrine of Naos - Po sebrání Guardian key znovu projděte mezi nohami, pokračujte chodbou vpravo, na jejím konci zmačkněte tlačítko napravo a až se odsune zeď, tak si přímo za ní všimněte cedule se zelenými čtverečky. To je kombinace kterou budete později potřebovat, takže si ji dobře zapamatujte, nejlépe zapište. Teleportněte a hurá zpátky do předchozího levelu.
Ancient Temple of Nefertum - Jděte doprava, zatlačte na zeď a po otevření průchodu se dejte doleva.
Vejděte do paláce, projděte chodbou vlevo, za dveřmi vylezte na sarkofág a až se otevře, tak rychle seskočte, protože na vás zaútočí zákeřný paprsek. Zatlačte čudlík v sarkofágu u zdi a pod paprskem a seberte Rough Cut Gem.

6. Imsethy Canopic Jar

Ancient Temple of Nefertum - Po sebrání Rough Cut Gem a vypnutí paprsku se otevře chodbička, na jejímž konci je most s několika nášlapnými dlaždicemi. Nyní je čas použít kombinaci ze Shrine of Naos, kterou jste si měli zapamatovat. Nevím jak přesně to popsat - kombinace není stálá, hra si pokaždé generuje jinou. Když jste stáli před cedulí s nakreslenou kombinací, tak spodní řádek znázorňoval ten na který budete stoupat jako první. Musíte to prozkoušet a až se vám to konečně povede, budete odměněni Imsethy Canopic Jarem.

7. Serpent's Eye Gem

Ancient Temple of Nefertum - Po sebrání Imsethy Canopic Jaru použijte teleport k "Wheel of Time", čudlíkem na protější zdi nastavte kolo na Constellation of Hippopotamus, sekněte do zdi s nakresleným broukem (stejně jako v Temple of Nefertum) a vraťte se zpět do své doby.
Temple of Nefertum - Vraťte se do Temple of Horus.
Temple of Horus - Použijte teleport napravo a dostaňte se do Pyramid of Anubis.
Pyramid of Anubis - Projděte dveřmi, sejděte dolů a u kamenné kobry se dejte doleva, na rohu projděte hieroglyfovými dveřmi nalevo, za nimi otevřete mříže a vejděte do místnosti, na podstavec před vámi položte Rough Cut Gem a až paprsky zničí část kamene, tak zmačkněte 4 tlačítka po stranách postavce, čímž spustíte další paprsky a ty ořežou drahokam v Serpent's Eye Gem.

8. Hapy Canopic Jar

Pyramid of Anubis - Seberte Serpent's Eye Gem, vyjděte ven z místnosti a dejte se doleva. Dojdete do síně s velikou sochou kobry - jděte k ní, dole položte na podstavec již zmíněný Serpent's Eye Gem a až se utvoří most,tak přes něj přejděte a oživte kobru. Pozor! Ihned jak se jí dotknete tak zdrhněte, protože toto prostředí už pro vás není příliš zdravé.
Kobru je nutno zabít, k čemuž doporučuji tuto taktiku: vyběhněte nahoru a schovejte se těsně za zídku s menší sochou kobry, vezměte si zbraň 4, nebo něco jiného co střílí, zesilovač (Tome of Power) a vždy vyběhněte zpoza zídky, krátce vystřelte a ihned se schovejte. Těsně k zídce, ale ne moc ke kraji místnosti, protože had po vás metá naváděné střely a když budete stát takto,tak vás nedostanou.
Po pár ranách je zmetek tuhý a na jeho místě na vás již čeká Hapy Canopic Jar.

9. Dark Pharaoh's Scepter

Pyramid of Anubis - Jděte směrem k začátku kola, u fontány s kobrou vyjděte nahoru, otočte se a přes tři výčnělky u zdi přeskákejte na druhou stranu (použijte ty napravo, ty levé vás usmaží). Skočte pro Krater of Might a až se rozbije zeď za ním, tak jděte chodbou dál, až do místnosti s kobercem. Nešlapejte na něj, je to past.
Kdyby se vám přece jenom podařilo spadnout a přežít, tak dojděte do místnosti s mřížemi co nejdou otevřít. Za mrtvolou v rohu je holografická stěna a za ní chodba, na jejímž konci stačí zatlačit na zeď vlevo a jste venku.
Obejděte koberec a na druhé straně zatlačte na krvavou stopu ruky na zdi, v tajné komůrce za ní zmačkněte ankh a ve vedlejší místnosti najdete Dark Pharaoh's Scepter.

10. Duamutef Canopic Jar

Pyramid of Anubis - Vraťte se k fontáně s kobrou a jděte doprava. Za velkými dveřmi dojděte na konec místnosti, přes hromadu písku vylezte na ochoz a zatlačte tři obrazce v tomto pořadí: PROSTŘEDNÍ, LEVÝ, PRAVÝ, čímž otevřete hrob pod vámi.
Vlezte dovnitř, dojděte k prknu před jámu, seberte na něm pár věcí a hupsněte dolů. V chodbě kolem arény jsou dvě plošiny - zatlačte na každou z nich jeden sud a odejděte dveřmi které se díky tomuto činu otevřou. O kousek dál budete stát před trupem Anubise, zahaleným bílým světlem. Jděte před něj a dejte tam jeho Royal Scepter (Dark Pharaoh's), díky čemuž se otevře mříž na druhé straně místnosti a za ní vlevo budete moct sebrat Duamutef Canopic Jar a vrátit se do Temple of Horus.

11. Pharaoh's Key

Temple of Horus - Teleportem napravo se přesuňte do Palace of The Pharaoh.
Palace of The Pharaoh - Znovu skočte do roury napravo, plavte tam kde jste před časem sebrali Scarab of Time, zatlačte na dveře s obrazem brouka, v další místnosti plavte doleva, pod vodou zničte naprasklou zeď, za ní se dejte hned doprava, vyjděte ven z vody, zatlačte na další zeď, tentokrát červenou a za ní šlápněte na plošinu vlevo. Až to uděláte, tak se vraťte na začátek kola (když poplavete tunelem za rozbitou zdí, ale rovně, tak najdete teleport), jděte do paláce.
V místnosti s golemem můžete zničit Anubisův trup a otevře se tajná komůrka. V další místnosti jsou nalevo zamčené dveře, zapamatujte si je a jděte druhou stranou směrem k trůnu. Nechoďte prostředkem místnosti, nebo vás usmaží paprsek od soch. Na zadní straně sloupu s ohněm nalevo od trůnu je tajné tlačítko, po jehož zmačknutí se objeví tajná místnůstka s Pharaoh's key.

12. Qebhsenuef Canopic Jar

Palace of The Pharaoh - Po sebrání klíče jděte ke dveřím, které byly zamčené a které jste si měli zapamatovat, za nimi je faraónova ložnice. Sekněte do obrazu brouka nalevo od bazénku a otevře se tajná chodba, vedoucí k faraónově mrtvole připravené na cestu na onen svět.
Sejděte dolů, projděte otvorem nalevo a nahoře ve výklenku seberte Qebhsenuef Canopic Jar.

13. Key of Ra

Palace of The Pharaoh - Vraťte se dolů a na podstavec uprostřed místnosti položte všechny čtyři Canopiky, načež skočte na loďku s mrtvolou a doplavte k teleportu vedoucímu do levelu Temple of Light.
Temple of Light - Jděte k díře s "domečkem" uprostřed, skočte dolů a pokračujte až na konec chodby s golemem, vyskočte po třech malých schůdcích napravo, dojděte k páce a po jejím použití skočte dolů, kde se otevřely dvoje dveře. Za jedněmi je key of Ra a za druhými cesta ven.

14. Lower Crown of Egypt

Temple of Light - Vraťte se k díře s "domečkem" uprostřed, obejděte jí a na konci chodby za ní otevřete dveře. Uvidíte hodiny, které pomocí tlačítka na jejich přední straně nastavte na 12 hodin.
Potom skočte dolů, dojděte k mříži a až se objeví hláška o otevřených dveřích, doprovázená vrzáním, tak jděte zpátky, vyjděte po rampě napravo k hodinám a zpět k "domečku", jehož přední strana bude tentokrát otevřená a vy budete moct skočit dovnitř (zjistíte, že to není domeček ale kasička :-), přímo do faraónovy pokladnice, kde najdete Lower Crown of Egypt.

15. Staff of Nefertum

Temple of Light - Pokud jste nastavili hodiny na 12, tak se vraťte do Palace of The Pharaoh (můžete použit teleport nebo ten kousek ujít pěšky).
Palace of The Pharaoh - Vraťte se do Temple of Horus.
Temple of Horus - Vzpomeňte si na začátek epizody... a jděte do Chamber of The Sun (tam dole za červeným mostem), kde budou otevřené dveře a za nimi Staff of Nefertum.

16. Upper Crown of Egypt

Temple of Horus - Po sebráni Staff of Nefertum se vraťte ke třem teleportům a použijte ten do Temple of Nefertum.
Temple of Nefertum - Jděte k Wheel of Time, doprostřed kola položte "Nefetumův klacek", čímž zpřístupníte tlačítko, s jehož pomocí budete moct nastavit kolo na Constellation of Isis a pokud jste v Ancient Temple of Nefertum nastavili kolo na Constellation of Hippopotamus, tak se objeví Upper Crown of Egypt, po jejímž sebrání se vraťte do Temple of Horus.

17. Pestilence's Lair

Konečně se ocitáte tváří v tvář Egyptské zkáze - Moru... nakydlete tu svini!

Epizoda 4 - Land of Septimus (Řím)

· V této epizodě je spousta skrytých tlačítek, po jejichž zmačknutí se v levelu The Temple of Mars objeví nějaký užitečný předmět.

1. Crystal

The Hall of Heroes - Dojděte k bazénu a dejte se doleva, po schodech doprava a v hale opět doleva, podél bazénku a dolů chodbou v rohu pod ochozem. Ocitnete se v místnosti s medúzou a Crystalem. Na konci vlevo je naprasklá zeď - rozbijte jí a najdete tlačítko, které v The Temple of Mars vypustí Urnu.

2. Power Crystal

The Hall of Heroes - Po sebrání Crystalu vyjděte na ochoz (od prvního bazénu po schodech nahoru) a na jeho druhém konci použijte zlatý teleport, který vás přenese do bludiště. Držte se stále vlevo a najdete tlačítko, které způsobí otevření dveří na druhém konci bazénu na začátku kola, kam se také vydejte (teleportem zpátky, skočit z ochozu, chodbou vlevo a přes bazén).
V místnosti kam dojdete je podstavec - dejte na něj Crystal, počkejte až jím projede blesk, čímž se z něj stane Power Crystal, a vyskočte pro něj.

3. Silver Bar

The Hall of Heroes - V místnosti kde jste získali Power Crystal rozbijte čelní okno, vyskočte ven a jděte rovně, po schodech dolů a na protější zdi uvidíte jakousi polici, do které je nutno dát Power Crystal. Poté co to uděláte zmačkněte tlačítko na levé zdi a nad vámi se otočí most. Vyjděte po schodech nahoru, přejděte přes něj a zmačkněte dvě tlačítka na druhé straně, pak se otočte i s mostem, zmačkněte čudlík na další zdi a projděte úzkou chodbou na druhém konci do Forum of Zeus.
Forum of Zeus - Dojděte k bazénu, skočte do něj a podplavte kamenný pruh, za nímž je užší hladina. Zde vyplavte, skočte do chodby, zmačkněte tlačítko, pak to další (po schodech nahoru), vraťte se do vody, plavte doprava, vyjeďte výtahem nahoru, skočte na nově vytvořený most a jděte dál.
Cestou uvidíte fontánu - pokud si stoupnete čelem k ní, tak v pravém rohu uvidíte naprasklou zeď, ke které se dostanete po římse a za ní najdete tlačítko pro dobrůtku v Temple of Mars.
V chodbě za nádvořím s fontánou jděte doleva a až se odsune kus zdi, tak uvidíte další prasklinu...
Tam kde se z podlahy vytvoří schody zmačkněte tlačítko, jděte dolů, doprava a na konci chodby, kde se zobrazí hláška "Choose your fate", zmačkněte levý čudlík, jděte zpátky a v místnosti se třemi power-upy vyjděte po schodech pro Urnu.
Vraťte se k bazénu, skočte do vody, vyjeďte výtahem a jděte po nově utvořeném mostě dál. Dojděte do místnosti s lupami a pomocí dvou plošin na zemi je srovnejte do řady. Potom vyjděte po schodech poblíž elektrického paprsku, přejděte přes ochoz (stačí přeskočit), projděte chodbou na druhé straně a na dalším ochozu dojděte na most uprostřed místnosti a šlápněte na čudlík, díky kterému se dole otevře chodba, kam se pochopitelně vydejte. V "Zeus' Throne Room" se skrčte, nebo vás král bohů ztrestá svým bleskem, a doplazte se k trůnu pro Silver Bar. Po jejím sebrání se vraťte do The Hall of Heroes.

4. Gold Bar

The Hall of Heroes - Vyjděte ven z budovy, dejte se doprava, v bludišti se držte stále po pravé ruce a dostanete se ke vchodu do levelu Gardens of Athena.
Gardens of Athena - Skočte bazénku, rozbijte zeď, doplavte k čudlíku a po jeho použití vylezte z vody, dejte se po schodech a dojděte do velké zahrady. Přejděte přes most, zmačkněte tlačítko v místnosti za ním, čímž otevřete dům, do nějž se vydejte.
Jděte stále rovně a nikde neodbočujte, na konci chodby zmačkněte tlačítko, vraťte se ke kamennému obrazu s červeným okrajem a vyjděte východem naproti němu. Obejděte chrám, vyjeďte na ochoz, skočte z něj k tlačítku poblíž výtahu který jste právě použili, zmačkněte ho, vraťte se na ochoz, na jeho konci zmačkněte další čudlík a cestou zpátky odbočte do nově otevřených dveří napravo.
Projděte chodbou, po dalším ochozu doleva a dovnitř budovy. Zde vůbec nestřílejte, nebo probudíte hordu Impů na okolních sloupech (nenechte se zlákat ani mrtvolou na zemi...) a budete je muset pozabíjet (mno, i když proč ne že? :-). Seberte Gold Bar, vyjděte ven, skočte dolů a vraťte se do The Hall of Heroes.

5. Diamond Sceptre

The Hall of Heroes - Jděte zpátky, v bludišti se držte pořád vlevo, projděte chodbou na druhé straně, přejděte zahradu a na protější straně se dejte další chodbou do Reflecting Pool.
Reflecting Pool - Sejděte dolů. Před vchodem do další budovy musíte dát napravo a nalevo ode dveří dvě kovové cihly, které jste sebrali předtím.
Uvnitř přejděte přes vodu, vyjděte po schodech nahoru a rovnou do Baths of Demetrius.
Baths of Demetrius - jděte jedinou možnou cestou, tedy doleva. V dlouhé místnosti s mostem jsou čtyři tlačítka se symboly ohně, páry, vody a vzduchu - zmačkněte je v tomto pořadí, neboli (pokud stojíte zády ke vchodu do této místnosti): ZADNÍ VLEVO (oheň), PŘEDNÍ VPRAVO (pára), ZADNÍ VPRAVO (voda), PŘEDNÍ VLEVO (vzduch). Po této operaci se na druhém konci objeví Diamond Sceptre.

6. Crown of Kings

Baths of Demetrius - Po sebrání Diamond Sceptre skočte do chodby pod vámi, ve které jsou celkem tři trojúhelníková tlačítka s římskými číslicemi I, II a III. Na konci chodby je bazén a na jeho druhé straně správná kombinace. Po jejím zadání se vraťte k bazénu, šlápněte na plošinu u které právě stojíte a až se na hladině objeví sudy, tak po nich přeskákejte na druhou stranu, kde zmačkněte tlačítko, otočte se doleva a odejděte východem na konci místnosti.
Po pár schodech narazíte na odbočku doprava, ale ta vede jen k nějakým power-upům. Jděte tedy rovně, sejměte zmetka v okně a skočte k němu. Nejlepší je to provést ze schodů - musíte se trochu rozběhnout a skočit úplně na roh římsy, je to jen tak tak a musíte si to sami vyzkoušet, nedá se to přesně popsat. Uvnitř místnosti je Crown of Kings. Po jejím sebrání se vraťte do Reflecting Pool.

7. Sunstone

Reflecting Pool - Dojděte k mostu, skočte do vody, proplavte krátkým tunelem, vyjeďte výtahem a nahoře zmačkněte tlačítko, které přímo před vámi sníží most. Skočte dolů, přejděte přes vodu a v chodbě na konci místnosti se dejte doprava, po schodech nahoru a stále dál, přes nový most až do chodby se dvěma podstavci, na které dejte ukořistěné předměty (korunu a fofrklacek) a o kousek dál se otevře vchod do levelu Temple of Mars.
Temple of Mars - Dojděte do velké místnosti, sejděte po schodech a jděte do dveří nalevo. Projděte skrz elektrickou bariéru a šlápněte na plošinu pod Tome of Power, čímž aktivujete výtah. Vyjeďte nahoru, zmačkněte čudlík na druhé straně ochozu a jděte do obou chodeb po stranách (na pořadí nezáleží). V té nalevo je tlačítko ke zmačknutí a v té napravo Sunstone.

8. Shadowstone

Temple of Mars - Vraťte se do velké místnosti a projděte dveřmi naproti těm ze kterých jste právě vyšli, vyjděte po schodech nahoru, zmačkněte tlačítko, otočte se a jděte po ochozu napravo do úzké chodbičky, ve které se dejte opět doprava. Na další křižovatce je vpravo Shadowstone a vlevo druhé tlačítko potřebné ke zpřístupnění cesty dál.

9. Voidstone

Temple of Mars - Po zmačknutí dvou čudlíků poblíž Sunstone a Shadowstone se po stranách místnosti s kmitajícími čepelemi odsunuly zdi a zpřístupnily chodbičku vedoucí dál.
Sejděte na prostranství a dejte se chodbou pod balkónkem, na němž jste před chvílí stáli. Najdete Voidstone.

10. Coliseum of War

Temple of Mars - Po sebrání Voidstone se vraťte na prostranství a jděte chodbou na druhé straně. Dostanete se na další prostranství, kde stačí položit všechny tři sebrané kameny na podstavce k tomu určené, a poté co se odsune balvan uprostřed, je již otázkou jednoho teleportu se dostat k poslednímu jezdci - Válce.

Epizoda 5 - Land of Blackmarsh (středověk) /druhá část/

1. Gold Sphere

Cathedral - Otočte se a jděte dveřmi do levelu Tower of The Dark Mage.
Tower of The Dark Mage - Dejte se chodbou vlevo, vyjděte po schodech nahoru, ignorujte první chodbu a vejděte do té druhé. Na konci rozbijte prkna blokující místnůstku a za nimi sekněte do páky nalevo (musíte přímo do té dřevěné páky), čímž se vytvoří most přes propast, ovšem vydrží jen chvilku, takže rychle přeběhněte na druhou stranu. Všimněte si kosočtvercového tlačítka na začátku schodiště - také aktivuje most.
Jděte stále dál, až do ložnice s kulatým obrazem na zdi - rozbijte ho a za ním najdete Gold Sphere.

2. Sheet of Music

Tower of The Dark Mage - Po sebrání Gold Sphere jděte zpátky, pod schodištěm je nyní otevřená chodba, na jejímž konci je teleport vedoucí na plošinu u stropu věže se schodištěm. Je tam k nalezení armor a nějaké další dobrůtky. Skočte dolů, jděte chodbou kterou jste předtím ignorovali a v místnosti za hradbami najdete na stole mezi policemi textovou nápovědu. Řiďte se podle ní a zničte obraz zlatých lvů na zdi. Objevíte chodbu. Jděte dopředu, pomalu aby vám sjel výtah, vyjeďte nahoru a seberte ze stolu Sheet of Music.

3. Mage's Tome

Tower of The Dark Mage - Po sebrání Sheet of Music rozbijte okno za křeslem a dejte mezi dva sloupky Gold Sphere, čímž aktivujete teleport v místnosti. Použijte ho, na nádvoří kam se dostanete zabte golema a druhým východem jděte dál. Vyskočte na postavec, nalevo od klečící sochy, ale hned utíkejte dopředu, nebo vás padající socha rozmáčkne jak švába a vystříknou z vás střeva na okolní stěny... Po pádu kamenného maníka seberte Ring of Flight a vyleťte si pro Mage's Tome. Vleťte do kulatého obrazu nad vchodem do tohoto místa, který vás teleportuje do věže s velkým schodištěm a vraťte se do Cathedral. Nemusíte tam však hned chodit, když to stihnete, tak můžete letět chodbou nalevo od dveří do Cathedral, doletět až do místnosti se stolem a tady nahoru na ochoz, kde je spousta užitečných věcí a kam byste se jinak dostali pouze s pomocí PryBar (viz. kapitola PryBar).

4. Defiled Holy Relic

Cathedral - Jakmile se objevíte, tak budete stát zády ke dveřím. Jděte doleva, zahrajte na varhany, rozbijte okno na boční zdi a za ním uvidíte otevřené dveře, kterými se dostanete do zvonice. Skočte do díry pod zvonem, kde najdete Tyranithovu mrtvolu... ale to vás příliš nezajímá. Teleportujte se, ale hezky pomalinku. Nakráčejte do bílého světla a jakmile se přenesete, tak zacouvejte a budete na balkónku s Defiled Holy Relic.

5. Restored Holy Relic

Cathedral - Po sebrání Defiled Holy Relic skočte dolů a teleportujte se zpět na začátek kola. Jděte chodbou napravo od startovní pozice (pokud stojíte zády ke dveřím), v pravé-zadní části sklepa rozbijte nějaké krámy a prolezte malým otvorem ve zdi, skočte dolů, propadněte skrz mříž a octnete se v katakombách. Zmačkněte tlačítko ve tvaru pentagramu na hrobce, čímž otevřete zadní stěnu "odpočívadla" napravo od vás, za kterým je úzká chodbička a na jejím konci další propadlo. Skočte do vody a teleportujte se. Ocitnete se v místnosti s malým bazénkem. Jděte k němu a z Defiled Holy Relic se stane Holy Cross, neboli Restored Holy Relic.

6. PryBar

Pozn. Tento artefakt není nutný k dohrání hry, nicméně procedura popsaná v této kapitole je nezbytná.
Cathedral - S Restored Holy Relic se vraťte do katedrály, jděte k oltáři, ten se odsune a zpřístupní chodbu, na jejímž konci skočte dolů, skrz díry v podlaze a dveřmi dál. Projděte kanálem až ke vchodu do levelu The Underhalls.
The Underhalls - Pokud se nechcete zdržovat a co nejrychleji najít a zlikvidovat Eidolona, tak na křižovatce jděte doleva, z dálky střelte na fialový čudlík na konci chodby, čímž prohloubíte chodbu a nebudete se muset bát pasti která je zde nastražená, nebo sekněte do textury řetězu, těsně nalevo od křižovatky kde právě stojíte. Otevře se tajná chodba, v níž je Ring of Regeneration a na druhém konci východ. Odsud stačí jít doprava a jste v místnosti s podstavcem pro Mage's Tome.
Pokud se nechcete zdržovat, tak následující odstavec nečtěte.
Pokud chcete projít každou píď této hry, tak na křižovatce na začátku kola jděte doprava, skočte do kanálu, dojděte ke čtyřem rourám, otočte kolem na protější zdi, skočte do roury která se otevře, dole otočte dalším kolem (nalevo) a jděte dál, přes lávu a dlouhou chodbu až do místnosti s podstavcem pro Mage's Tome. Odsud jděte východem naproti vám, na konci chodby sekněte do textury řetězu nalevo, projděte tajnou chodbou s Ring of Regeneration, na jejím konci jděte doleva a budete opět tam kde jste již byli. Tentokrát však nechoďte ke čtyřem rourám, nýbrž skočte do té velké napravo a jděte dál. U plošin s Impy vyjděte po schůdkách, skočte na druhou stranu, zničte sudy (bacha, bouchají!) a seberte PryBar, se kterým skočte zase zpátky a na konci chodbičky použijte dveře do Tower of The Dark Mage. Jděte do místnosti s teleportem, kde jste našli Sheet of Music a kde byly zablokované dveře - nyní půjdou otevřít a za nimi najdete některé užitečné věci. Po jejich sebrání se vraťte do The Underhalls, pokud možno stejnou cestou, a na místě kde jste našli PryBar pokračujte rourou nalevo od schůdků. Skočte do vody, a vyplavte některou z trubek u stropu. Jedna vede do chodby poblíž místnosti s lávou, druhá do mučírny, přes kterou se také dostanete k podstavci pro Mage's Tome.
Ať už půjdete jakkoliv, tak se dostanete do stejné místnosti, kde je potřeba dát Mage's Tome na podstavec uprostřed, čímž za obrazem Jezdce odkryjete vchod do levelu Eidolon's Ordeal.

7. Soul key

Eidolon's Ordeal - Jděte doprava, rozbijte okno před vámi a běžte chodbou dál. Pořád rovně, rychle přeběhněte přes most a úzkou chodbičkou do místnosti, kde vyjděte po schodech a pohněte pákou číslo 1.
Skočte dolů a v jedné z otevřených kobek pod mostem pohněte pákou číslo 2.
Vyjděte znovu po schodech, dejte se chodbičkou vpravo a na jejím konci přeskočte na plošinku vlevo, ze které jděte otevřenou chodbou dál. Po pohnutí páky číslo 3 se propadnete - vyběhněte po schodech až nahoru, kde šlápněte na plošinu a opatrně skočte o jedno patro níž. Vraťte se na začátek chodbičky.
Přeskákejte po plošinách do chodbičky na druhé straně místnosti, dojděte k provazu přes lávu a rychle přes něj přeběhněte. Pohněte páku číslo 4 a vraťte se na začátek chodby.
Skočte na plošinku nalevo, jděte chodbičkou dál, po schodech nahoru a pohněte pákou číslo 5.
Sjeďte se sloupem dolů a skočte k páce číslo 6.
Po jejím použití jděte směrem k začátku kola a za mostem přes lávu zahněte doleva. Vyjděte po schůdcích do místnosti s lávou, zde vyjděte po dalších schůdcích a podívejte se dolů - uvidíte malou římsu, na kterou skočte a na konci chodbičky pohněte pákou číslo 7.
Po nově vytvořeném můstku dojděte k páce číslo 8, pohněte s ní a znovu vyjděte po schůdcích.
Mříže nyní půjdou otevřít a za nimi už je to záležitost jednoho skoku, abyste získali Soul key (pro nechápavé: za mřížemi vyjděte po schodech nahoru a skočte na sloup uprostřed místnosti, na kterém čeká zmíněný klíč).

8. Eidolon's Lair

Eidolon's Ordeal - Se Soul keyem se vraťte na začátek kola, otevřete dveře naproti těm do The Underhalls a teleportujte se.
Eidolon's Lair - A konečně je tu bitka s finálním monstrem, samotným Eidolonem. Vybavte se vším potřebným a kdyby vám během boje něco scházelo, tak neváhejte použít Chaos Device k návratu sem, kde si budete moct (možná) načerpat trochu síly a odpočinout si.
Teleportujte se, jděte k ornamentu vysoko na zdi a až se objeví červený obrzmetek, tak se nelekejte... toť Eidolon sám :-).
Chvíli do něj palte a až se objeví Chaos Sphere, tak jí co nejrychleji zničte... dodává tomu šmejdovi nevyčerpatelnou sílu.
Je asi mnoho postupů jak ho zabít - já jsem zvolil tento: zbraň 4, Tome of Power, neustálá palba a kroužení kolem něj, doplňování many kalichem a jako odreagování do něj našít všechny bomby a Staff of Ovinomancer. V případě potřeby neváhejte použít Urnu k doplnění healthu.
Kdyby vám z nějakého podivného důvodu nestačila munice, tak vyskočte na ochoz, doběhněte ke kuši a použijte jí ke zneškodnění toho blbečka.
Po krátké bitvě je hajzl tuhý a vítězství vaše.

Súvisiace hry: Graven
Hexen 2: Portal of Praevus - Mission Pack
Hexmaker: For Hexen 2
Hexen: Deathkings of the Dark Citadel
Hexen: Beyond Heretic



Diskusia Príspevkov: 1 Hodnotenie
1312 hlasov

100
60
20

80
40
0
51
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2019 ABCgames.cz 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |