HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYČEŠTINYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace


Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráce
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
18679
5448
5063
1423
1597
6909
5059
10331
1687

Online 19572 uživatelů

Návody > Star Wars: Force Commander


Zobrazení:15419
Autor návodu:Jan Eisler

IMPÉRIUM

STORMTROOPER

Špatný velitel podceňuje roli útočných vojáků Impéria - mnohdy k vlastní škodě. Žádný útok na nepřátelské pozice nemá naději bez podpory pěchoty. Stormtroopeři jsou nejsilnějším druhem pěchoty, převyšujícím v boji pěchotu Aliance. Kromě podpory těžké techniky při útocích jsou ideální silou pro dobývání nepřátelských opevnění a jejich držení - při útocích stejnou silou na stejně zkušené nepřátelé Stormtroopeři vždy vítězí, pokud jsou navíc dostatečně zkušení, nemají konkurenci. Zkušené Stormtroopery stahujte z předních linií, a až bude dostupná polní nemocnice, doplňte jejich zdraví. Plný stav Stormtrooperů v nitru AT-AT vám pomůže dobýt prakticky každé nepřátelské opevnění.

DEWBACK TR00PER

Snad jedinou výhodou Stormtrooperů usazených v sedle těchto archaických bestií je skutečnost, že při boji získávají zkušenost právě vojáci. Malá rychlost brání efektivnímu nasazení v útočných formacích, ale pro operace v malém rozsahu a obranu základny jsou zpočátku tyto jednotky celkem užitečné.

SPEEDER

Jedinou výhodou rychlých vznášedel pro jednu osobu je jejich rychlost a agilita - bez vlastních zbraní speederu se voják v jeho sedle může spoléhat jen na vlastní zbraně, a to až po sesednutí. Přesto má tohle vozidlo dobré využití - ve skupině tak čtyřech či šesti můžete rychle přesouvat Stormtroopery na vzdálené lokace, které můžete obsazovat. Pro "hit and run" taktiku je to ideální prostředek, zvlášť s přihlédnutím k multiplayeru, kde jsou na začátku CP vzácné a kdy je každý obsazený bunkr dobrý.

AT-PT

Mějte na paměti, že ne každý obrněný kolos Impéria je nepřemožitelný a vhodný proti všem jednotkám. AT-PT je nejlehčí z kráčejících jednotek a také nejslabší - její síla spočívá v rychlosti a schopnosti vypořádat se velmi rychle s nepřátelskou pěchotou. Proti těžkým jednotkám protivníka ale nemá šanci a upřímně řečeno - pro nasazení proti pěchotě se lépe hodí spíše levnější Stormtroopeři.

AT-ST

Než vám Impérium uvolní AT-AT, budou dvounozí kráčející AT-ST páteří vašich obrněných sil. Relativně rychlí, silné opancéřovaní a hlavně s ničivou palebnou silou proti nepřátelským těžkým jednotkám. Při nasazení těchto jednotek je třeba jim poskytnout dostatečnou podporu pěchoty nebo obecněji protipěchotních jednotek, protože třeba tým těžkých vojáků Aliance může velmi snadno zničit i několik AT-ST. Zaměřování pěchoty totiž nepatří mezi největší přednosti AT-ST, ve skutečnosti je to proti pěchotě ta nejnevhodnější zbraň. Protože AT-ST unese na palubě pouze dvě jednotky pěchoty, není příliš užitečné tyto jednotky plnit posádkou - neplánujete-li nasazení většího počtu osazených AT-ST pro zaujímání nepřátelských pozic.

AT-AT

Zcela bezpečné nejsilnější bitevní jednotka v celém známém vesmíru je tenhle čtyřnohý mazlíček. Nejenom že se tyčí vysoko nad všemi ostatními jednotkami a svými palubními zbraněmi zničí jakéhokoli nepřátelského obrněnce či pozemní instalaci, ale zejména mocný Chin Gun, což je speciální vlastnost AT-AT, která zničí jediným paprskem energie takřka cokoli na bitevním poli - i při útocích na mocně opancéřované dělové věže stačí jediný výstřel speciální zbrani a pak už jen jedna další rána. Relativně dlouhá doba dobíjení ale varuje před neuváženým plýtváním této speciální ability. Walker je skutečný žrout CPS, a tak úplně postačí, když budete mít ve své výzbroji dva tyto stroje, které se budou vzájemně doplňovat. Špatným nápadem rozhodně není umístit na palubu plný počet Stormtrooperů - pokud nemůžete nějakou nepřátelskou budovu zničit, můžete ji obsadit a šest Stormtrooperů si hravě poradí s každou dělovou věží.

AT-AA

Kromě pěchoty jsou všechny pozemní jednotky Impéria bezbranné proti útokům ze vzduchu. I ten nejsilnější Wolker může být rychle zlikvidován koncentrovaným útokem patetických speederů Aliance, o těžkých bombardovacích Y-Wing strojích ani nemluvě. Není divu, že Impérium musí přijít s jednotkou, která dokáže útokům ze vzduchu čelit. Je jí právě protivzdušná obrana - tyhle jednotky kombinované tak po dvou nebo třech strojích mohou snadno a rychle rozprášit jakýkoli letecký úder. V případě, že se nestanou cílem právě tohoto úderu (pro tyto situace je lépe mít AT-AA vždy seskupené ve větším množství pohromadě) anebo že si je nevybere za cíl nějaká jednotka pozemní, proti které jsou AA jednotky bezbranné. To, že musíte protivzdušné síly chránit za každou cenu je samozřejmostí - jen šílenec by z nich udělal údernou sílu v čele útoku. Pokud budou ale ve středu vaší formace tvořené těžkými jednotkami a pěchotou, nemusíte si dělat velké starosti.

TR00P CARRIER

Jediným posláním těžce obrněného transportéru je přepravování pěchoty na velké vzdálenosti a ještě lépe - přepravování pěchoty do srdce nepřátelských základen. Často je mnohem snazší nepřátelské opevněné pozice a dělové věže dobýt než zničit - proto se ale musíte naučit transportéry dobře využívat. Přijet s vozidlem až těsně k nepřátelské věži, vysadit všechny vojáky najednou a rychle zaútočit. Musíte počítat se ztrátami (zvlášť při útocích na protipěchotní věže), a tak na jednu věž vždy nasazujte celou osádku transportéru.

MOBILE ARTILLERY

Dokážete-li mobilní dělostřelectvo uchránit před útoky nepřátelských jednotek, máte ideální zbraň pro ničení nepřátelských cílů z bezpečné vzdálenosti. Lehké dělostřelectvo je pohyblivější a levnější než těžké, a můžete je proto lépe přesouvat a využívat. Takřka dokonalé je spojení rozloženého dělostřelectva s průzkumnými droidy anebo letectvem.

HEAVY ARTILLERY

Gigantický kolos dokáže po rozložení doručit v krátkém čase obrovské množství zkázy na velikou vzdálenost. Tahle jednotka by měla zůstat hluboko v týlu, aby byla uchráněna před nepřátelskými zbraněmi. Díky jejímu dostřelu není ani nutné, aby se vystavovala jinému nebezpečí než od případných vzdušných jednotek. Ideální třeba pro podporu útoku na nepřátelské základny.

TRACKED SHIELD DISABLER

Nejbizarnější jednotka ve výzbroji Impéria je mobilní zařízení na krátkodobé vyřazování nepřátelských štítů. Protože takřka všechny jednotky Aliance spoléhají na dobíjející se štíty, může se tahle jednotka hodit, ale věřte - hodí se opravdu jen málokdy.

PROBE DROID

Nenápadný průzkumný droid je jednou z nejužitečnějších jednotek. Nejenom že přináší levný způsob, jak prozkoumat nepřátelské pozice, ale ve spojení s dělostřelectvem je to ničivá kombinace. Zejména díky speciální abilitě umožňující krátkodobě aktivovat zvětšený dosah radaru, a tím z relativního bezpečí podávat přesný obraz bojiště. Naučte se tuhle jednotku využívat a bohaté se vám odmění.

TIE FIGHTER

Křehké a lehce vyzbrojené stíhačky Impéria se hodí jednak pro dráždění nepřítele, pro útoky na jednotky, které nemohou opětovat palbu, pro příležitostné eskortování Tie Bomberů a pro navádění střelby pro artilerii. Na vzdušné síly se ale nevyplatí moc spoléhat, pozemní jednotky obstarají většinu práce a stíhačky a bombardéry slouží jen k podpoře. Důležitá rada, na kterou byste ale taky přišli sami - skupiny vzdušných jednotek si vytvořte už na letišti a přiřaďte jim některou klávesu. Představa, že byste nějakou vzdušnou jednotku "chytili" myší za letu, je dost přitažená za vlasy.

TIE BOMBER

Pomalé, křehké, ničivé. Takové jsou bombardéry Impéria. Efektivně je ale můžete nasadit až ve chvíli, kdy není poblíž žádná protivzdušná obrana, což je často velmi problematické vzhledem k tomu, že základní tanky Aliance disponují protivzdušnými zbraněmi. Chirurgické útoky na vzdálené výspy, u kterých tolik nezáleží na ztrátách ve vlastních řadách, jsou dalším možným posláním bombardérů.

LAMBDA SHUTTLE

Podobně jako Troop Carries může i lehký raketoplán přepravovat vojáky na velkou vzdálenost, navíc velmi rychle. Podmínkou je ovšem bezpečný průlet nad územím bez protivzdušné obrany. S ohledem na exkluzivitu transportu se hodí spíše pro prominentní zajatce a důstojníky anebo v konečných fázích bitvy pro obsazování důležitých budov daleko od domovské základny.

ALIANCE

REBEL TROOPER

V porovnání se Stormtroopery Impéria není základní pěchota Aliance ničím výjimečným. Pro její nasazení platí totéž co pro vojáky Impéria s tím, že je potřeba obvykle nasadit větší počet anebo zkušenější vojáky, zejména pro dobývání nepřátelských instalací.

REBEL HEAVY TROOPER

Tahle jednotka je bezesporu nejsilnější řadovou pěchotní jednotkou. I když její základní zbraň není nic moc, granáty dokážou být ve velkém počtu smrtící pro každou těžkou jednotku protivníka, v případě útoku na pěchotu dokonce většímu počtu vojáků.. Pro nejefektivnější nasazení těžké pěchoty se naučte využívat kombinace kláves F-T (F pro volbu velitele a T pro použití speciální zbraně).

REBEL INFILTRATOR

Ani ten nejsilnější Imperiální AT-AT anebo AT-ST neodolá útoku jednotky infiltrátorů - právě tyhle jednotky můžete využívat k zajímání těžkých Walkerů Impéria, a rozšiřovat tak svoje řady o jednotky, které byste jinak nemohli získat. Pro obsazování AT-AT se hodí taktika odlákání pozornosti a následné vypuštění infiltrátorů, případné disablování stroje prostřednictvím Ionového kanónu Y-Wingů. Než infiltrátory vypustíte (nejlépe z transportéru, kterým dojedete až k vybranému stroji), ujistěte se o tom, že v blízkostí není žádná pěchota anebo protipěchotní věž.

MEDICAL DROID

Chodící nemocnice v podobě léčebného droida se vyplatí v situacích, kdy jsou zdroje vzácné a kdy musíte hledět na každého vojáka. Velkého nasazení se ale tahle podpůrná jednotka asi nedočká, protože pěchota není zase až tak ceněná.

REPAIR DROID

Zatímco se jednotky Impéria musí pro opravy vracet k nejbližší opravárenské stanici, Aliance disponuje opravárenským droidem, který provádí opravy na místě. Hodí se nejen k opravám strojů, které díky tomu snáze získávají zkušenosti, ale i k opravám obranných dělových věží při bránění základen. Snažte se tyto droidy neztratit, jsou celkem užiteční.

SWOOP BIKE

Lehká a neozbrojená vznášedla pro jednu osobu plní stejnou roli jako Speedery Impéria - pro překvapivé útoky v týlu nepřítele a pro obsazování vzdálených bunkrů a dělových věží. Jinak na ně můžete zapomenout.

HOVER TANK

Největší výhodou základního tanku Aliance je vedle možnosti překonávat vodní (a lávové) plochy především jeho protivzdušná obrana, kterou může poskytovat podporu ostatním jednotkám, které nejsou proti nepřátelským vzdušným jednotkám nijak chráněny. V boji s obrněnci Impéria, jakými jsou AT-ST a AT-AT, nemá ale tenhle tank pražádnou šanci.

ATTACK TANK

Pásový kolos Aliance má nejenom velmi silnou základní zbraň, se kterou si poradí s nejednou těžkou nepřátelskou jednotkou, ale zejména jeho dalekonosné rakety mohou snadno a rychle zlikvidovat i dobře chráněné nepřátelské jednotky - zvlášť nacvičíte-li si taktiku kombinace kláves F a T , která je užitečná i pro těžkou pěchotu.

PROTON TORPEDO LAUNCHER

Protonová torpéda jsou ničivou zbraní jak proti pěchotě, tak proti těžkým jednotkám. Velký dostřel a ničivá síla na straně jedné, velmi křehká konstrukce a slabé štíty na straně druhé. To jsou faktory, které je třeba brát v úvahu při nasazení těchto pokročilých jednotek.

HOVER TRANSPORTER

Transportér pěchoty na vzduchovém polštáři plní stejnou roli jako Troop Carrier Impéria, ovšem s tím rozdílem, že se pohybuje snáze přes terénní překážky.

SCANNER JAMMER

Nejlepší vlastností této jednotky není její schopnost skrýt okolní jednotky před zraky nepřátelských radarů, ale schopnost ukázat na jakoukoli lokaci na mapě a tím posloužit třeba k navádění dělostřelecké palby z Attack tanků. Speciální vlastnost se ale dobíjí velmi dlouho, a tak ji používejte jen ve chvílích, kdy jste připraveni zasadit smrtelný úder dělostřeleckou palbou. Scanner Jammer je také úžasně křehká a zranitelná jednotka - neuděláte chybu, když ji necháte v dobře opevněné základně po celou dobu hry.

AIR SPEEDER

Agilita, rychlost a vlečné lano proti AT-AT. Možná zajímavé vlastnosti, ale věřte, že je lepší nepřátelský AT-AT infiltrovat a pak zničit než se jej snažit zachytit vlečným lanem.

Y-WING

Pro těžké bombardéry Aliance platí do písmene totéž, co pro Tie Bombery Impéria. Nic víc, nic míň.

Súvisiace hry: Star Wars: Jedi Fallen Order
Star Wars: Battlefront II
Star Wars Battlefront: Rogue One - Scarif
Star Wars: The Old Republic - Knights of the Eternal Throne
Star Wars Battlefront: Death Star
Star Wars Battlefront: Bespin
Star Wars Battlefront: Outer Rim
Star Wars Battlefront: Battle of Jakku
Star Wars: BattleFront
Star Wars: The Old Republic - Knights of the Fallen Empire
Star Wars: The Old Republic - Shadow of Revan
Star Wars: The Old Republic - Galactic Strongholds
Star Wars: The Old Republic - Rise of the Hutt Cartel
Star Wars: The Old Republic
Star Wars: Clone Wars Adventures - Battle of Umbara
Star Wars: The Force Unleashed 2
Star Wars: Clone Wars Adventures
Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition
Star Wars: The Clone Wars - Republic Heroes
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Agents of Deception
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Galactic Hunters
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Squadrons Over Corellia
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Champions of the Force
Star Wars: Empire At War - Forces of Corruption
Star Wars: Empire At War
Star Wars: BattleFront 2
Star Wars Galaxies: Trials of Obi-Wan
Star Wars Galaxies: The Total Experience
Star Wars: Episode III: Revenge of the Sith
Star Wars Galaxies: Episode III Rage of the Wookiees
Star Wars: Republic Commando
Star Wars: Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords
Star Wars Galaxies: Jump to Lightspeed
Star Wars: BattleFront (2004)
Star Wars: Knights of the Old Republic
Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy
Star Wars Galaxies: An Empire Divided
Star Wars: Galactic Battlegrounds: Clone Campaigns
Star Wars: Jedi Knight 2: Jedi Outcast
Star Wars: Starfighter
Star Wars: Galactic Battlegrounds
Star Wars: Battle for Naboo
Star Wars: Jar Jar's Journey Adventure Book
Star Wars Episode I: The Phantom Menace
Star Wars Episode I: Racer
Star Wars: X-Wing Alliance
Star Wars: Yoda's Challenge
Star Wars: Pit Droids
Star Wars: Jeopardy
Star Wars: Episode I - The Gungan Frontier
Star Wars: Anakin's Speedway
Star Wars: Rogue Squadron 3D
Star Wars: Rebellion
Star Wars: Jedi Knight - Mysteries of the Sith
Star Wars: DroidWorks
Star Wars: Jedi Knight: Dark Forces 2
Star Wars: Shadows of the Empire
Star Wars: Yoda Stories
Star Wars: X-Wing vs. Tie Fighter
Star Wars: Monopoly
Star Wars: Jedi Knight
Star Wars: Rebel Assault 2: The Hidden Empire
Star Wars: Tie Fighter
Star Wars: Dark Forces
Star Wars: X-Wing Imperial Pursuit
Star Wars: X-Wing
Star Wars: Rebel Assault
Star Wars
Star Wars: X-Wing vs. Tie Fighter: Balance of Power - Campaigns
Star Wars: X-Wing Farlander
Star Wars: X-Wing Collector Series
Star Wars: Tie Fighter - Collector's Edition
Star Wars: Rebel Assault & X-Wing Collector's CD
Star Wars: Jedi Knight: Gold
Star Wars: Galactic Battleground: Saga
Star Wars: Behind the Magic
Star Wars Episode I: Insider's Guide
Star Wars - Trilogy
Star Wars - Proti Císari
Star Wars: Attack Squadrons
Star Wars 1313



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
880 hlasov

100
60
20

80
40
0
51
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2019 ABCgames.cz 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |