HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYČEŠTINYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÍ
KALENDÁŘ
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KUP SI HRU
UŽIVATEL
Přihlásit
Registrace


Uživatelé
Hry v obchodě
Zlevněné hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráce
STATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Češtiny:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
19271
5452
5063
1426
1599
7056
5247
10933
1687

Online 51153 uživatelů

Návody > Woodruff and the Schnibble of Azimuth


Zobrazení:9989
Autor návodu:Ing. Miroslav Moucha (Cheater.cz)

Začínáte u Azimuthova domu. Jméno lokace, ve které se nacházíte, zjistíte vždy jednoduše tak, že si přečtete modrou cedulku. Pokud se v návodu zmíním o promluvení si s někým, automaticky to berte jako prokecání někoho do úplného vyčerpání všech otázek. Co se týče první místnosti, můžete se podívat dovnitř domu a několikrát si promluvit s přihlížejícím chlápkem. Ze země vezměte knoflík (neboli oko vašeho rozstříleného medvídka) a jděte doprava do ulice Smutných Boozooků. Promluvte si se smutným Boozookem a s pletoucí ženou. Pokračujte doprava dolním východem k Mostu Chudáků. Promluvte si s žebrákem za řekou a zkuste se k němu přebrodit. Zvedněte bednu, matici si odkopněte nohou, zvedněte ji a hned ji hoďte po žebrákovi. Seberte botu, vraťte se do první místnosti a hoďte ji na koženou botu ležící vysoko na průčelí Azimuthova domu. Boty si obujte, čímž zároveň získáte Azimuthovu fotografii. Tu doneste pletoucí ženě do ulice Smutných Boozooků, abyste dostali článek. S botami přebroďte kyselinovou řeku a vezměte si zpět matku. V další místnosti s vchodem do Wino’s baru vezměte z pytle několik peříček a vstupte do baru. Z pultu v popředí si vezměte šálek s kávou a jděte si promluvit nahoru s barmankou/učitelkou. Po několika otázkách jí ukažte článek o Azimuthovi. Naučí vás číst, dá vám kamenné písmeno „A„ a po dalším vyptávání označí chlápka, jemuž jste ukradli kafe za J.F. Sebastiana. Počkejte si, až k zákazníkovi sedícímu u sloupu přiletí Elastický barman a vytáhněte mu z kapsy otvírák lahví. Podívejte se na plakát vlevo od barmanky. Dozvíte se tak veledůležitý kód na předpověď počasí, který použijete později. Promluvte si s J.F. Sebastianem. Woodruff si na všechno vzpomene a objeví se pod názvem hry. Seberte štětku a pro srandu králíkům si můžete zajít pod písmeno A. Vraťte se doprava do baru a vyjděte na ulici. Namočte štětku v barelu s dehtem, dejte kafe opilci, za což dostanete předpovědátor počasí Weather Watch. Jděte doprava do Stairs Street. Kopněte do plechovky, seberte fazoli, která z ní vypadne, a pak do plechovky kopejte, dokud ji Woodruf nesebere. Upalujte (všechno je lepší než jděte) do ulice Smutných Boozooků a zasuňte „A„ do kamene na zemi. Dostanete tobozon - kapesní digitální diář, jehož prozkoumáním uzříte první zprávu od svého adoptivního otce Azimutha. Abyste si na tobozon trochu zvykli, můžete zavolat na předpověď počasí, jejíž kód máte zapsán v dolní části tobozonu, kam se vám budou i ostatní získané kódy automaticky zapisovat. Zpátky v první místnosti si přečtěte, že zařízení za Azimuthovým domem je výtah, a vyjeďte do druhého patra.

Promluvte si s byrokratem a jděte doleva k Brotoflatronu. Přečtěte si reklamu nabízející zaměstnání v továrně a zavolejte na nové číslo tobozonem. Jděte směrem vpravo do obchodu „Cui Cui Store„ a hned u vchodu použijte matku na dynamometrický stroj. Nyní venku před vchodem můžete spícímu majiteli obchodu sebrat umělý prst, protože mu spadly vlasy do očí. Zpátky v obchodě si promluvte s papouškem a pak nabarvěte štětkou s dehtem plakát ženy na sloupu před ním. Teď se na vás konečně začne soustředit. Jeho otrhaný zadek ošetřete pírky a odletí zpátky do klubu moralistů, kde vám později otevře dveře. Jděte doprava do tmy, nastavte zrcátko do prostřední polohy a růžici tak, aby červená střelka ukazovala doprava. Úplně schováno ve tmě vpravo od růžice je tlačítko (switch), které po stisknutí vypustí paprsek. Nastavili-li jste zařízení správně, objeví se na levé stěně nos, do kterého strčte umělý prst po čemž automaticky projdete do tajné místnosti vpravo. Jděte ještě jednou doprava do Red Lights District. Pokecejte s „ženou„ v popředí. Dostanete volací kód do trůnního sálu krále Boozooků, který použijete později. Mimochodem, seznam všech kódů najdete sumarizován na konci tohoto návodu. Ale zpět k věci: tak dlouho hrajte na herním automatu v dolní části místnosti, až ho Woodruff roztříská. Vypadne z něj penízek, vložte jej do automatu hazardního. Vyhrajete tři další penízky. Počet penízků nyní můžete libovolně zvyšovat buď dalším cpaním mincí do automatu nebo vložením mincí na karty ležící v místnosti vlevo a ukládáním pozic po každé výhře. Až budete mít alespoň dvacet penízků, vhoďte jeden do přístroje brototlatron u vchodu do obchodu Cui Cui a získáte fotografii. V této místnosti můžete nyní vyjet výtahem do třetího patra. Tam si promluvte s Boozoockým otrokem a zkoumejte reklamy, až najdete číslo na televizní show Heart to Body. Zavolejte tam a pak na další číslo její sekretářky, které v show uslyšíte. Po chvíli vám sekretářka zavolá zpátky a poskytne číslo moderátorky Coh Cott alias Kokot. Zavolejte ji. Woodruff se zamiluje. Ve střední části této místnosti (Bigwig’s Area) kupte celkem za šest penízků brýle a plastickou bradu v obchůdku s falešnými částmi těla a z robota strhněte přední část trička. Nahoře se podívejte na skvrnu na podlaze a popadněte spadnuvší pytel s odpadky. Vlevo od vás jsou nyní dveře, kterými projděte ke vchodu do továrny (Factory Front Yard). Tam si promluvte s vedoucím sekty Schnibblů a přečtěte si noviny ležící na odpadcích. Woodruff začne trucovat. Usaďte ho na lavičku a ťukejte na něj dokud nezačne bulet. Pak dvakrát zazvoňte na maličký zvonek na levé stěně. Malý Boozook donese Woodruffovi zprávu od Azimutha, což ho rozveselí. Do tobozonu naťukejte nový kód Azimuth Channel a uvidíte další zprávu od svého otce. Projděte dveřmi vlevo nahoře ke vchodu do chrámu Boozooků, 2x si promluvte si strážným a pokračujte doleva. Od moudrého Umění si kupte klobouk, v rozhovoru vás také pošle za svou manželkou.

do chrámu a dá vám kód k otevření dveří jeho pokoje. Znovu poslouchejte předpověď počasí, dokud se nedozvíte, kde má zrovna zapršet. Běžte tam a použijte Weather Watch, aby Woodruff udělal na zemi křížek. Pak na křížek položte klobouk a počkejte, až do něj naprší. Půjdete-li od moudrého Umění doleva a okolo vězení znova doleva, najdete zkratku do Red Light District a odtud směrem doprava najdete Věž virtuální reality, z níž směrem doprava najdete další zkratku k brotoflatronu.

Vraťte se ale zpět do Virtual Trip Tower. Pokud jste už mluvili se strážným chrámu, bude volný výtah, kterým sjedete do dolní části této místnosti. Pořádně si promluvte s majitelem věže, řekne, že oříšek, kterým má podložený trezor, vymění pouze za nejtvrdší věc na světě. Tobozonem volejte na předpověď počasí tak dlouho, dokud vám moderátor neřekne, že v Bigwig’s Area spadne meteor. Jděte tam a použijte Weather Watch. Woodruff nakreslí místo dopadu, na které meteor po chvíli spadne. Pouze v této místnosti z něj zbude úlomek, který doneste majiteli Virtuální věže. Dostanete za něj ořech. Jděte ho ukázat strážci chrámu, který po vás bude chtít jen jeho jádro, takže ho musíte rozlousknout. Vraťte se s ním před Wino’s bar a namočte ho do dehtu v barelu. Z předpovědi počasí si zjistěte, kam opět dopadne meteor a na místo dopadu položte ořech. Meteor ho rozlouskne. Jádro odneste strážci chrámu, pustí vás dovnitř. V chrámu vezměte víko a nádobku s benzínem. Přečtením zprávy na dveřích získáte kód do konferenční místnosti. Dále v chrámu potkáte moudrého Slova, promluvte s ním a jděte ke dveřím radní místnosti (Council Chamber). Zadejte kód, který máte zapsaný v tobozonu, ťukněte na okénko, které se otevřelo ve dveřích a vstupte dovnitř. Následuje rozhovor se senilním moudrým Času. Dojděte ke dveřím do trůnního sálu (Throne Room) a zadejte kód z tobozonu, který jste získali již v počátku hry. Uvnitř sundejte ze stěny listinu se seznamem kouzel skládaných ze slabik (v tento moment ještě nemáte slabiku žádnou, ale to se brzy změní). Promluvte si s moudrým Síly a s králem. Král vám prozradí první slabiku - Vedoucí slabiku. V inventáři vám tak přibude krabička se slabikami. Dejte mu za to otvírák na lahve, dostanete navíc kroužek s klíči a hodnost Boozoockého rytíře. Na zemi zde najdete také maličkou žvýkačku a přečtením menu vpravo na zdi získáte kód ke dveřím moudrého Chuti. Jděte do obchodu, kde sedával papoušek a podívejte se na hodiny času (Time Syllable Clock). Žvýkačkou ucpěte díru v trubce a do nálevky nalijte vodu z klobouku. Vyleze něco modrého a řekne vám slabiku času. Než odejde, nezapomeňte si vzít zpátky žvýkačku! Dopravte se do zadní místnosti a moudrému času řekněte jeho slabiku. Řekne vám za to slabiku Rady a kód ke dveřím moudrého Slova. Nyní máte již tři slabiky a můžete vytvářet formule. Podle seznamu formulí si připravte formuli času a formuli paměti. Nalistujte si kód k pokoji moudrého Slova (Word Wiseman) a zadejte ho do příslušných dveří. Z okénka nad dveřmi vyhřezne červené cosi, které se přizná ke chtíči po fazolkách. Po předání fazolky červené cosi vyhrkne Základní slabiku. Vyjděte před chrám a moudrému Slova dejte Základní slabiku. Dá vám vstupní kódy do pokojů moudrého Zdraví a moudrého Plodnosti. V pokoji moudrého zdraví, který otevřete kódem a sáhnutím do okénka se dozvíte pouze tolik, že moudrý odešel za majitelem virtuální věže a nevrátil se. U moudrého Plodnosti můžete promluvit s jeho manželkou a u moudrého chuti se dozvíte, že mu chybí bylinky Schnaplure. Po všem tom kecání nyní konečně opusťte chrám a jděte si znovu promluvit s majitelem Virtuální věže, kterému jste zničili trezor. Dozvíte se, že moudrý Zdraví mu cosi kutí ve virtuální realitě, takže si za pár šupů kupte jeden „výlet„ a posaďte se do křesla. Po chvíli hraní Dooma vyleze moudry Zdraví a řekne vám slabiku Hojení. S touto slabikou si můžete připravit Diagnostickou formuli, kterou použijete později.

Jděte do spodního patra k památníku, který najdete, půjdete-li od obchodu s hračkami doleva dolů. Na sochu zakouzlete formuli času, což vás přenese do minulosti. Podívejte se na převrácený kotlík v okně domku vlevo nahoře. Potom odsuňte balvan, který se nachází přímo pod tímto kotlíkem. V přilbě pod nim najdete rybu, kterou vhoďte pózujícímu veliteli do brnění. Na zemi v této místnosti dále najdete klas kukuřice a trojzubec. V popředí místnosti se nachází těžce raněný Boozook. Pokud mu ukážete kroužek s klíči od krále, řekne vám kód k otevření truhly v trůnním sále a dá vám vojenský roh. Vzdalte se ke středu místnosti a použitím na roh zatrubte. V pravé části místnosti se teď začnou hlásit kameny, ťuknutím jeden z nich odvalte, tím odkryjete dalšího polomrtvého Boozooka. Používáním trojzubce další dva kameny odvalíte a zpod třetího balvanu pak Boozooka za nohy vytáhnete. Promluvte si s ním, slíbí vám, že až se uzdraví, vyryje do sochy Boozockého bojovníka formuli Rozlišování. Vraťte se do přítomnosti a vytáhněte z brnění sochy kamennou rybu. Na chlápka před Wino barem teď zakouzlete formuli paměti. Vzpomene si na mnoho věcí a dáte-li mu svou fotografii, dostanete od něj dokonce pravidla karetní hry Rummy Rules. Jděte k foťáku brotoflatronu v druhém patře. Až na něj budete civět v popředí obrazovky, nasaďte si předek košile, brýle, plastickou bradu, štětku s dehtem místo vlasů a kukuřici místo zubů. Pak vložením penízku do přístroje vyfoťte perfektní fotografii. Podívejte se na tobozon a získanou fotografii vložte do drivu (úzká štěrbina pod displejem). Žena v továrně vaše vzezření pochválí. Ještě však ale potřebuje vzorek vašeho dechu. Jděte do místnosti Slammer's Dead End. Pokud jste zachránili zavaleného Boozooka v minulosti, objeví se v této místnosti domeček. Vejděte dovnitř a ukáže se mistr, který vás bude učit prastarým bojovým praktikám za to, že jste zachránili jeho předka. Jako první vás naučí kontrole uší. Až zmizí, seberte ze země ulitu a kamennou ruku a vložte kamennou rybu do jejího obrysu v balvanu. Získáte tak transportozon, kterým se můžete přenášet do libovolných (navštívených) místností. Cestujte do trůnního sálu a hrobku za trůnem otevřete kódem z minulosti. Vyleze kostlivec a pošeptá vám slabiku Energie. Řekněte ji moudrému Síly a připravte si formuli Síly. Formulí Síly rozbijte výlohu obchodu s hračkami v Stairs Sreet, čímž získáte papírového draka.

Další použití formule Síly se teď znovu nabízí v Administration centre, kde z byrokrata násilím konečně vyrazíte certifikát dechu. Strčte do otvoru v tobozonu a budete přijati do továrny. Promluvte si tedy se strážným v okénku před továrnou ve Factory Front Yard a ukažte mu pracovní povolení (Employment Certificate). Vstoupením do továrny dočasně ztratíte všechny nashromážděné předměty. Promluvte si se šéfem. Bude vám vysvětleno, že je třeba třídit klobouky na dobré a špatné. Ted' přichází ta pravá goblinovská akce, na kterou jste už určitě všichni nadrženi. Až se linka rozjede, musíte vždy popadnout klobouk, použitím na zrcadlo ho ozkoušet a když je špatný, vyhodit ho do odpadkového koše (A Reject Bin) když je v pořádku, stisknout maličké tlačítko vpravo od pásu, na kterém klobouky přijíždí, položit vypadlou bednu na pás a klobouk do ní uložit.

Pak musíte rychle přeběhnout na levou stranu pásu do kaluže oleje a stoupnout si na to nejvhodnější místo, odkud Woodruff vyhodí bednu rovnou do šněrovačky v horní části místnosti. Toto místo je náhodné a je třeba uložit pozici před vložením klobouku do bedny a pak zkoušet stavět Woodruffa do různých míst skvrny. Jakmile krabice odletí do šněrovačky, je třeba spěchat nahoru podržet uzel. Ihned, jak krabice odjede, jdete se zeptat šéfa, jak jste pochodili. Pokud to všechno stihnete dříve než přijede další bedna, dojde k souboji a vy se ocitnete v blázinci ve svěrací kazajce. Šestkrát ťuknete na Woodruffa, aby se odtrhl od stropu a pak na utržený řetěz. Kouskem řetězu roztrhnete polstrování na levé stěně a "vezmete" hřebík. Hřebíkem si otevřete dveře a dostanete se mezi ostatní blázny. Hřebík zastrčte do háčku vedle skříňky vlevo a pak skříňku otevřete. Získáte zpátky své věci. Promluvte si s bláznem An Ordinary Weirdo, který má na hlavě trychtýř. Dozvíte se číslo na daňový úřad. Tobozonem na toto číslo zavolejte. Woodruff se tak rozzuří, že se utrhne ze svěrací kazajky. Stráž u vchodu jednoduše vyhoďte a pákou nalevo si otevřete dveře. Projdete do laboratoře. Promluvte si s profesorem Tourneboulem, s moudrým Plodnosti a ze země vpravo dole zvednete semínko. Jděte doleva na vyhlídku na město s větrákem. Do jeho nádrže nalijte benzín a nechejte se odfouknout. Vpadnete do klubu moralistů, kde už na vás čeká zelený papoušek a otevře vám dveře do prezidentovy kanceláře. Než tam však budete moci vejít, musíte oslepit cenzoristy vhozením pytle s odpadky do ohně před nimi. Ted' vejdete do prezidentovy kanceláře, promluvte s ním a dejte mu chybějící knoflík. Až odejde, posbírejte videokazety a nastrkejte je do videa. Z pásky označené "Diva" se dozvíte uměleckou slabiku. Připravte si formuli Štěstí. Z výzkumné laboratoře se nyní vraťte doprava dolů do blázince (The Home of Happiness). Blázna v popředí rozveselte formulí Štěstí, vyhrkne Zelenou slabiku. V laboratoři dejte zelenou slabiku moudrému Plodnosti a vytvořte díky ní formuli Růstu. Tou zneškodněte profesora Tourneboula a znovu promluvte s moudrým Plodnosti, abyste ho osvobodili. Prolezete-li trubkou v pravé části místnosti, objevíte se u věznice. Jděte do administrativního centra, doprava ke vchodu do klubu moralistů. Potkáte svého učitele a přečtete-li červený nápis na zdi, naučí vás ovládání nosu. Vydejte se k vyschlé fontáně, kde vysedává moudrý Umění, a vložte do ní semínko z laboratoře. Zalijte ho vodou z klobouku a z vyrostlého keříku utrhněte hrstku koření Schnaplure. Vyřiďte vzkaz moudrému Umění a dejte mu uměleckou slabiku. Také dveřmi vlevo projděte do spodní části místnosti a podívejte se na televizi. Mistr vás naučí ovládnout oči. V chrámu podejte koření Schnaplure do okénka ve dveřích moudrému Chuti. Za odměnu dostanete jídlo Bouzouioli, Jakmile bude moudrý Chuti uspokojen, můžete se poplácat po zádech, protože jste právě dali dohromady Boozoockou radu. Spěchejte do radní místnosti, kde právě začíná její jednání, Až dlouhé dohadování skončí, položte na stůl plechovku. Rada starších do ní soustředí svou moc schopnou odchytit zlo. Z plechovky vznikne past na zlo, kterou Woodruff bude muset v ten pravý čas použít.

Další setkání s mistrem vás teď čeká před Wino's barem (frekventovaná místnost, že?). Několikrát stiskněte tlačítko před vchodem do baru, aby se v levé části místnosti objevil mistr. Promluvte si s ním a získáte kontrolu nad růstem vašich vlasů. Jděte se hlásit o práci ve věznici v místnosti Slammer's Dead End, stráž vás pošle pro formulář k byrokratovi. S byrokratem si promluvte a osvěžte mu paměť použitím formule Paměti. Formulář doneste strážnému věznice. Vejděte do vězení, seberte hadr a vyleštěte s ním okno vpravo. Přijede servisní robot, se kterým si promluvte. Promluvte si i se strážemi, aby zavolali svého druha dolů na karty. Pak se omluvte, jděte na záchod, vylezte okénkem ven a dejte robotovi pravidla hry Rummy, které vám dal Wino. Horem přes ochoz odejděte do centrální vězeňské věže. Tak dlouho volejte na předpověď počasí, až vybředlík ohlásí silné větry v oblasti věže větou začínající na "Strong winds in the Tower...". Až se tak stane, známým způsobem si na zem nakreslete kříž použitím Weather Watch a použijte na něj papírového draka. Vítr vás vytáhne o patro výš. Promluvte si s vězněm, který vám pomůže zdolat další patro. Tam odmotejte lano kamennou rukou a ruku s lanem hoďte nahoru na levý chrlič. Ocitnete se na samém vrcholku věže, kde vás uvítá mistr a naučí vás nejen ovládání tváře, ale také hlavně levitování. Ted', když už víte, že máte stejného učitele jako moderátorka Kokot, dvakrát ji zavolejte tobozonem. Pozve vás na večírek aristokratů. Teleportujte se k větráku (Fan Platform) a použijte na něj levitovací dovednost. Na večírek se zatím nepokoušejte dostat, i když jste dostali kód od Kokoty. Prohlédněte si raději sochu, a to tak, že ji do prohlubně ve štítu zasadíte ulitu a získáte slabiku Intuice. Připravte si formuli Rozlišování. Vraťte se na vězeňskou věž a tentokrát hoďte kotvičku na pravý chrlič. Na stěnu zakouzlete formuli Rozlišování a dostanete se do vnitřku věže. Konečně si promluvte s profesorem Azimuthem, mnohé se vysvětlí. Navíc dostanete přístroj na stárnutí viblefrotzer, který vás připravil o mládí a teď může být použit proti Bigwigovi. Přesuňte se do Vidual Trip Tower a použijte Rozlišovací formuli na skořápkáře. Vypadne mu umělé oko a skutálí se až do ulice Stairs Street, kde ho seberte (skutečně nelogická záležitost). Teleportujte se na terasu aristokratů, naťukejte kód od Kokoty a velkému oku ve dveřích ukažte umělé oko. Vstupte na párty. Vyšetřete Kokotu formulí Diagnózy a vraťte se do Tourneboulovy laboratoře. Ťuknutím na zkumavky v popředí obrazovky stvoří Woodruff protijed pro Kokotu. Vraťte se na párty a nalijte protijed do skleničky před ní. Rozveselte ji formulí Štěstí. Vezme vás k sobě domů, kde se odehraje milostný rozhovor. Dozvíte se, že sektu vyznavačů Schnibblu založil sám Bigwig, aby hnuti mohl kontrolovat. Ihned se přeneste před továrnu a nechejte se do sekty najmout. Dostanete mantru, kterou jděte říci do mikrofonu pod portrétem Bigwiga (Bigwig's Place). Dostanete se tak do svatyně Schnibblacké sekty (Schnibble's Sect). Promluvte si s představeným, podívejte se na počítač u okna, znovu si promluvte s představeným a podle jeho rady vhoďte penízek do otvoru v čemsi, co připomíná úl. Počítač ale bude chtít tajný kód, takže si znovu promluvte s představeným, vhoďte další penízek do úlu a teprve poté vám představený řekne kód. Zadejte ho do počítače a pořád nic. Vhoďte tedy třetí penízek do úlu a konečně promluvte s počítačem. Dozvíte se pořadí úderů na gongy nutné k maximální koncentraci, toto pořadí si zapište. Opusťte svatyni a vraťte se zpátky. Postavte se na kolo před oltářem a sledujte, jak jde mantra okolo. Až řekne mantru kolega vpravo od vás, řekněte ji také použitím mantry na místo, na kterém stojíte. Takto půjde mantra třikrát dokola, až představený vyhlásí meditování. V tento moment rychle použijte levitaci. Budete vyhlášeni učedníkem dne a posláni do obřadní komnaty, Nechoďte tam, sic je po vás. Raději zahrajte na gongy v koncentračním pořadí, které jste se dozvěděli z počítače (pokud to snad nepůjde, znovu konzultujte počítač. Jakmile se to povede, všichni upadnou do koncentrace a vy můžete v klidu vytáhnout z nosu lebky hypnotizační Ceedeerom. Vraťte se do apartmá Kokoty a prozkoumejte maličkou kytičku rostoucí u okna. Pak na ni použijte formuli růstu a přelezte do Bigwigovy laboratoře. Ťukněte na silové pole bránící vám v cestě, objeví se mistr. Pak na pole použijte znalost levitace. Na Bigwiga použijte víko (Lid) a pak ho rychle zhypnotizujte vložením Ceedeeromu do maličkého otvoru nad monitorem. Přehoďte spínač (Switch), který se nyní objevil za křeslem, pak na Bigwiga použijte přístroj stárnutí Viblefrotzer. Zemře a zůstane jen zlo. Prohledejte Bigwigovy šaty. Najdete magnetickou kartu. Dojdete nahoru k bestii, na háček před ní pověste Schprotznok od rady starších a díru zacpěte žvýkačkou. Promluvte si se zlem, to vás sice nakazí, ale vy se vyléčíte pozřením Bouzouioli (použít na Woodruffa). Až se zlo připraví ke skoku, zatáhněte za červenou pásku, čímž aktivujete Schprotznok. Nakonec jen vložte elektronickou kartu do elc. zámku vlevo nahoře a je to za vámi.

Přehled slabik a jejich získání:

Vytváření formulí ze slabik:

Kódy pro tobozon:

Kódy ke dveřím a k truhle:




Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
533 hlasov

100
60
20

80
40
0
50
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2019 ABCgames.cz 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |